Gå til innhold

Alle former for religion må forbys


Anbefalte innlegg

skaftetryne32 skrev (4 minutter siden):

Seriøst mann ? Stråene tar ikke nødvendigvis bare og knekker, de er ganske så føyelige, vi snakker om gress her, lage kornsirkler er like enkelt som å tørke seg i ræva og trenger ikke stort mer redskap. 

Jeg ba om en kilde for denne påstanden. Antar det ble vanskelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aiven skrev (Akkurat nå):

Jeg ba om en kilde for denne påstanden. Antar det ble vanskelig?

uhmm beklager jeg trodde ikke du mente det seriøst. Du har vel hatt en mattetime ? Hvis du har det så husker du kanskje redskapen man bruker til og lage sirkler(husker ikke navn, men du vet hva jeg mener), kornsirkler er samme prinsipp. Putt en pinne i jorda, et fast punkt og bruk tauet til og lage en ganske bra sirkel, grasset dytter man ned med en bit 2*4 eller lignende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (21 minutter siden):

Seriøst mann ? Stråene tar ikke nødvendigvis bare og knekker, de er ganske så føyelige, vi snakker om gress her, lage kornsirkler er like enkelt som å tørke seg i ræva og trenger ikke stort mer redskap. 

Klarer man da samtidig å få forhøyet vekstrate på 50% med plankebiter også på seriøst vis? 😀!

Lenke til kommentar
Aiven skrev (2 timer siden):

Jeg ba om en kilde for denne påstanden. Antar det ble vanskelig?

Tja, hva med denne: 

 

Aiven skrev (På 21.1.2022 den 1.01):

Engler kan fungere som sendebud og Guds budbærere ja. Og de kan fremkalle overnaturlige og naturlige fenomener gjennom sin gjøren og laden.

Hm, har du kilde på dette? Noen videoer, bilder eller beskrivelser fra kjente øyenvitner?

Sitat

Jeg er enig i at Gud kan manipulere tid.

Hva med kilde på dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (9 minutter siden):

Hvilke metaller er Utenomjordiske metaller ?  

Metaller/ legeringer som ikke er jordisk / metallpartikler som finnes inne i kornsirkler som er så komplekse at de ikke kan være menneskelaget, og ikke funnet i prøver utenfor sirkelen - har du ikke sett videoen ennå? Noen har filmet svevende kuler mens en kornsirkel bli til.

Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (1 minutt siden):

Metaller/ legeringer som ikke er jordisk / metallpartikler som finnes inne i kornsirkler som er så komplekse at de ikke kan være menneskelaget, og ikke funnet i prøver utenfor sirkelen -

Kan du beskrive konkret hva disse metallene består av, og har du noen bevis på at disse metallene er funnet i kornsirkler?

Og nei, jeg har ikke sett videoen ennå, men skal se på den når jeg får tid. Men hvis det virkelig er funnet metaller som ikke kan stamme fra jorda er det jo en sensasjon, som bør være godt kjent utenfor en YouTube-video. Hvilke forskningsinstitutter har vært inne i bildet, og hvor finnes disse metallprøvene nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (5 minutter siden):

Kan du beskrive konkret hva disse metallene består av, og har du noen bevis på at disse metallene er funnet i kornsirkler?

Og nei, jeg har ikke sett videoen ennå, men skal se på den når jeg får tid. Men hvis det virkelig er funnet metaller som ikke kan stamme fra jorda er det jo en sensasjon, som bør være godt kjent utenfor en YouTube-video. Hvilke forskningsinstitutter har vært inne i bildet, og hvor finnes disse metallprøvene nå?

Hvis du er interessert så er det bare å ta kontakt med firmaet som prøvene ble sendt til. Firmanavn er oppgitt på dokumentaren.

Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (5 minutter siden):

Hvis du er interessert så er det bare å ta kontakt med firmaet som prøvene ble sendt til. Firmanavn er oppgitt på dokumentaren.

Det store spørsmålet er fremdeles, hvorfor er ikke dette en verdenssensasjon ? Firmanavn er ikke en spesielt god kilde og det tror jeg du vet, i tillegg så må vi se den for å få firmanavnet ......

Endret av skaftetryne32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (13 minutter siden):

Det store spørsmålet er fremdeles, hvorfor er ikke dette en verdenssensasjon ? Firmanavn er ikke en spesielt god kilde og det tror jeg du vet, i tillegg så må vi se den for å få firmanavnet ......

Jeg viste barer til linken, håper du kan lese hva jeg skrev der. Det er ikke jeg som har tatt prøvene😀! Du får slå deg i lag med Capitan Fracassa i å få tak i den informasjonen, her er jeg like blank som dere! 

Ser forresten ikke ut til at du har sett videoen, så hvis du ikke gidder å se den, så gidder ikke jeg å gi informasjon hele tiden, videoen inneholder alt du har hatt bruk for hittil. Tjo og Heeeii!

Endret av Wall Dorf
Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (6 minutter siden):

Ser forresten ikke ut til at du har sett videoen, så hvis du ikke gidder å se den, så gidder ikke jeg å gi informasjon hele tiden, videoen inneholder alt du har hatt bruk for hittil.

Den filmen er en vits ikke for å være et rasshøl, men det er den. Så nei jeg gidder ikke se den og siden du ikke gidder og gi noen former for dokumentasjon så kan vi bare droppe hele diskusjon.

PS

Du gir ikke informasjon hele tiden, du har ikke gitt noe nyttig informasjon i det hele tatt, så ikke kom her og påstå at du gir meg informasjon hele tiden. Kan du gi dokumentasjon på disse utenomjordiske metall legeringene derimot da snakker vi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Beskjeden i kornåkeren var: Vokt dere for de som bringer falske gaver og deres brutte løfter. Vi motsetter oss bedrag.

Utdrag fra 2.Mos.23.8: Du skal ikke ta imot bestikkelser! For slike gaver gjør den klarsynte blind og forvrenger den rettferdiges sak.

Utdrag fra 4.Mos.30.3: Den som avgir et løfte til Herren eller med ed forplikter seg til å avstå fra noe, må ikke bryte sitt ord, men gjøre alt han har lovet.

Vi motsetter oss bedrag - : tilhører  såmannen  i eks.: Mark.4. 14 - (Såmannen sår ordet) - 20)

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (2 timer siden):

Tja, hva med denne: 

 

Styggeste sirkelen jeg har sett. Jeg kan også snekre en "ferrari" i garasjen, men ingen kommer til å ville kjøpe den for å si det slik. Håper dere har noe bedre, eller egentlig bryr jeg meg ikke, er bare nysgjerrig.


 

Capitan Fracassa skrev (2 timer siden):

Hm, har du kilde på dette? Noen videoer, bilder eller beskrivelser fra kjente øyenvitner?

Hva med kilde på dette?

uvqybqC.jpeg
 

 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (5 timer siden):

uhmm beklager jeg trodde ikke du mente det seriøst. Du har vel hatt en mattetime ? Hvis du har det så husker du kanskje redskapen man bruker til og lage sirkler(husker ikke navn, men du vet hva jeg mener), kornsirkler er samme prinsipp. Putt en pinne i jorda, et fast punkt og bruk tauet til og lage en ganske bra sirkel, grasset dytter man ned med en bit 2*4 eller lignende. 

Ok, tenkte kanskje du hadde en kilde, men ser at du bare prater om ting du tror. Greit å vite.

Lenke til kommentar
Aiven skrev (29 minutter siden):

Styggeste sirkelen jeg har sett. Jeg kan også snekre en "ferrari" i garasjen, men ingen kommer til å ville kjøpe den for å si det slik. Håper dere har noe bedre, eller egentlig bryr jeg meg ikke, er bare nysgjerrig.

Jeg bryr meg heller ikke om kornsirkler. Når noen har bevis for at det er noe mer enn mennesker, så vil jeg nok bry meg, men enn så lenge er jeg ikke nysgjerrig engang. Merk at det ikke er jeg som har kommet med noen påstander som helst om kornsirkler.

Sitat

uvqybqC.jpeg

Ok, så du har ikke noen bilder, øyenvitnebeskrivelser eller annet som kan regnes som virkelige kilder. For å si det med dine ord:

Aiven skrev (30 minutter siden):

Ok, tenkte kanskje du hadde en kilde, men ser at du bare prater om ting du tror. Greit å vite.

Jeg synes det er mer enn bare litt snurrig hvor mye du krever av andre, men av dine egne påstander så synes du en 2000 år gammel bok med mange beviselige feil, og med stort sett ukjente forfattere og ukjente tilblivelseshistorie er en god nok kilde. Snakk om dobbeltstandard.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (1 time siden):

Hvis du er interessert så er det bare å ta kontakt med firmaet som prøvene ble sendt til. Firmanavn er oppgitt på dokumentaren.

Jeg er ikke veldig interessert i oppsiktsvekkende, utrolige påstander uten bevis, så jeg kommer ikke til å gjøre noe for å lete etter de (antagelig) ikke-eksisterende bevisene for din påstand om utenomjordiske metaller. Det er du (og sikkert videoen) som kommer med slike oppsiktsvekkende påstander, og da synes jeg det er naturlig at du burde komme med noen som ligner på en troverdig kilde også. 
 

Det jeg derimot er ganske interessert i, er hvordan mennesker finner på å tro på så mye fantastisk rart helt uten troverdige bevis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...