Nimrad Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Har kommet til at jeg bør selge PC-en da den ikke får nok bruk etter jeg fikk en strålende laptop. Jeg er dog litt usikker på hvordan jeg skal selge den. Det er en mini-PC jeg har bygd i et Ncase M1-kabinett, som vil si at noen av komponentene kanskje er mer populære å selge hver for seg. Hva tror dere? Kort oppsummerte specs: i7-9700 MSI Z390I HK Gigabyte 3070 Gaming OC 16GB DDR4 I tillegg har jeg noen ting litt mer spesifikt for denne casen/folk som vil ha en liten PC: - Kjøler til GPU er moddet med 2 store noctua-vifter (kan montere original kjøler igjen) - Corsair SF750 Platinum - En husker-ikke-merket 120mm AIO-vannkjøler til cpu Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Hva er nypris for delene, hva betalte du for de, følger det kvittering på alt og hvor gamle er delene? Å selge samlet er mindre styr, men gir ofte mindre penger. Ulempen ved å selge delene oppdelt er at du kan bli sittende med noen få komponenter lenger enn du ønsker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Kjøpte en nesten helt likt PC som din, uten skjermkort. Samme HK, CPU, RAM. PSU var litt mindre, CX650M. CM kjøler. 240 gb ssd. 250 gb m2 ssd. 4.5k for PC-en, kasse var av de billigste phanteks. Hvis skjermkortet er av de første 3070 er det verdt ca 12 tusen. Ville montert vanlig kjøler igjen. Selg maskin og skjermkort hver for seg er mitt tips. Men små kasser har kanskje et mindre publikum, jeg ville ikke vurdert den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå