Starcraft_RULES Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Skal skifte dvden i Xboxen. Kan man skifte til hvilke som helst dvd, hvis ikke noen som har peiling på hvilke dvder som fønker ? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Monterer du en vanlig Pc Dvd-Rom kan du ikke spille original spill lengre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, du kan legge inn hvilken som helst DVD. I de fleste tilfeller vil du ikke klare å spille orginale Xbox spill (Men de fleste med modda x-box driter i det går jeg ut i fra), og seff må den være modda. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Skal spille orginale, og en vanelig dvd går ikke ann å sette inn. Hvertfall ikke uten å skifte på noe ledninger. Så noen som vet hvor man kan skaffe en dvd dom virker på orginale spill ? Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Orginale Xbox spill leses på en helt annen måte en vanlige dvd'er... Eneste DVD-rom som klarer å lese de er de som følger med Xboxen... Kobler du til en annen DVD-rom vil du ikke ved noen omstendigheter lese orginale spill... Hvorfor ikke bare bruke den orginale? Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er ofte jeg har sett mislykkede xbox moddere som selger deler på qxl.no! sjekk der, de selges som regel pga. brente krester el.l på hovedkortet så dvd-romen funker bra. det går sikkert helt fint i å bytte i en annen orginal! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ja, skulle ikke være noe problem å få tak i en orginal. Og da bør du prøve å få tak i Samsung spillern. Den er den beste ! - Den spiller cdr som en lek Men hvorfor i huleste skal du bytte spillern ?? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Ja, skulle ikke være noe problem å få tak i en orginal. Og da bør du prøve å få tak i Samsung spillern. Den er den beste ! - Den spiller cdr som en lek Men hvorfor i huleste skal du bytte spillern ?? Takker for svar. Den gamle skraper opp spillene, og etter en stund hakker spillet hvis jeg ikke tar av musikken. Garantien er vekke pga at jeg har faret Xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå