Husfrue Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Pusser opp et rom fra 60 tallet, og har nå etter at mannen har fått opp nye veggplater observert at platene heller innover mot stenderverk de øverste 60 cm ca. Kanskje nesten 1 cm. Viser seg at mannen ikke sjekket om stenderne var i lodd før han startet monteringen. Nå har han limt og skruvd platene på ene langveggen, og er ikke særlig gira på å gjøre jobben en gang til. Bør vi rive eller kan det være slik? Jeg tenker ifht om vi skal selge huset en gang, og at dette ikke er 'innafor'. I forhold til listverk er jeg også redd det vil synes. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 On 12/5/2021 at 10:08 AM, Husfrue said: Pusser opp et rom fra 60 tallet, og har nå etter at mannen har fått opp nye veggplater observert at platene heller innover mot stenderverk de øverste 60 cm ca. Kanskje nesten 1 cm. Viser seg at mannen ikke sjekket om stenderne var i lodd før han startet monteringen. Nå har han limt og skruvd platene på ene langveggen, og er ikke særlig gira på å gjøre jobben en gang til. Bør vi rive eller kan det være slik? Jeg tenker ifht om vi skal selge huset en gang, og at dette ikke er 'innafor'. I forhold til listverk er jeg også redd det vil synes. Ser ikke problemet. Kjøper man et hus fra 60 tallet og forventer at alt skal være i lodd må man rekalibrere seg. Det går fint an å liste skjeve vegger, det krever bare litt ekstra innsats 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå