AfterGlow Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Trump mener alvor med sin nye sosiale plattform – vil støtte prosjektet med enorm pengesum Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Etter Trumps tidligere satsninger på kull og asbest, kommer man vel her å bruke cobol? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 4. desember 2021 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2021 Stedet kommer sikkert til å bli en søppelahug av virkelighetsfjerne Trumpister. Som i sin tur vil tiltrekke de mest rabiate anti-Trumpistene som selvsagt vil bli bannet på livstid, og da har han opprettet et ekkokammer med rørende enige Trumpister. Rørende enighet skaper selvsagt ingen debatt, som igjen gjør nettstedet dødt. Det kommer nok også til å være en del infiltratører som bare lytter på alt det gale som foregår der og lekker det til media. Som igjen blir bensin på bålet mellom Trump social og andre media. Alle "konspirerer" jo mot disse stakkars Trumpistene og så står de sammen mot virkelighetens verden rundt dem. Dette lover uansett ikke bra. Må bare investere tungt i popcornprodusenter og håpe det kommer i gang lenge før neste valgkamp. 11 2 Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Simen1 skrev (27 minutter siden): Stedet kommer sikkert til å bli en søppelahug av virkelighetsfjerne Trumpister. Som i sin tur vil tiltrekke de mest rabiate anti-Trumpistene som selvsagt vil bli bannet på livstid, og da har han opprettet et ekkokammer med rørende enige Trumpister. Rørende enighet skaper selvsagt ingen debatt, som igjen gjør nettstedet dødt. Det kommer nok også til å være en del infiltratører som bare lytter på alt det gale som foregår der og lekker det til media. Som igjen blir bensin på bålet mellom Trump social og andre media. Alle "konspirerer" jo mot disse stakkars Trumpistene og så står de sammen mot virkelighetens verden rundt dem. Dette lover uansett ikke bra. Må bare investere tungt i popcornprodusenter og håpe det kommer i gang lenge før neste valgkamp. Er det noen som er virkelighetsfjerne så er det dere, har diskutert med deg når de gjelder utenlandsforbindelsene f.eks og du har hardnakket ment at det ikke ville påvirke prisene i betydelig grad, nå ser man resultatet. Vi har også diskuterte kull forbruket i Kina så har du også ment at flere kullkraftverk der ikke ville føre til økt forbruk. Eksemplene er mange og dere har vist at dere tar kronisk feil i så å si absolutt alt. Når det gjelder Trump så har han ikke bidratt til stormingen av kongressen, det er bare å høre på talen i sin helhet og ikke en manipulert kuttet utgave. Endret 4. desember 2021 av bruker-540634 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg geir__hk Skrevet 4. desember 2021 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2021 19 minutes ago, bruker-540634 said: Eksemplene er mange og dere har vist at dere tar kronisk feil i så å si absolutt alt. Oj oj - dette var harde skyts - er det virkelig nødvendig med håndgranat i vaskebøtte for å få fart på rundvasken ? Men altså - jeg forstår lite av det du skriver og det tipper jeg gjelder andre lesere óg. Kunne du begynne med å presentere hvem "VI" er og hvem "DERE" er i denne sammenhengen? 11 Lenke til kommentar
Espen22 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Overskriften virker litt misvisende, eller? I følge teksten og kilden så er milliarden noe Trump skal få andre til å betale. Ved å selge aksjer langt over markedsverdi. Det er da noe helt annet enn at Trump investerer i prosjektet? Har Trump i det hele tatt investert noe som helst i prosjektet? 6 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Dette tyder på at Trump stiller til gjenvalg i 2024, han skal nok bruke denne plattformen til å mobilisere velgere. Biden har kunngjort at han går for to perioder, så mest sannsynlig blir det omkamp mellom ham og Trump. Men det er usikkerhet omkring Bidens helse, har jeg forstått, så kanskje Trump møter en annen kandidat... Lenke til kommentar
ulrikX Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 bruker-540634 skrev (4 timer siden): Når det gjelder Trump så har han ikke bidratt til stormingen av kongressen, det er bare å høre på talen i sin helhet og ikke en manipulert kuttet utgave. Hmm… ta en kikk her… https://tv.nrk.no/se?v=KOID28004321 ganske så tydelig hvor inspirasjonen kom fra… 4 1 Lenke til kommentar
steffenborge Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 "Når det gjelder Trump så har han ikke bidratt til stormingen av kongressen, det er bare å høre på talen i sin helhet og ikke en manipulert kuttet utgave." Haaaaaaaaaaaaahahahahahaah Ta deg en bolle. 9 Lenke til kommentar
steffenborge Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 "Når det gjelder Trump så har han ikke bidratt til stormingen av kongressen, det er bare å høre på talen i sin helhet og ikke en manipulert kuttet utgave" haaaaaaaaaaaaahahaahhaahhahahaha!!!!11 Ta deg en bolle. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 geir__hk skrev (5 timer siden): Oj oj - dette var harde skyts - er det virkelig nødvendig med håndgranat i vaskebøtte for å få fart på rundvasken ? Men altså - jeg forstår lite av det du skriver og det tipper jeg gjelder andre lesere óg. Kunne du begynne med å presentere hvem "VI" er og hvem "DERE" er i denne sammenhengen? Det er gærninger som prøver å skape en helt delt høye og venstreside innenfor alt, fra politikk til vanlige diskusjoner uansett karakter. Der fakta ikke er relevant, men at man heller tilpasser sin oppfattelse for eller mot det man anser å være høyre eller venstre orienterte. Og all informasjon som ikke stemmer med deres syn er venstreorientert propaganda, ofte manipulert inn av en venstreorientert presse med onde uredelig hensikter. Veldig typisk amerikanisert måte å tenke på som ikke hører hjemme her til lands spør du meg. Selv mener de naturligvis at de har helt rett i alt i sin sort hvite verden. 3 Lenke til kommentar
5CJ56A5D Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 geir__hk skrev (På 4.12.2021 den 17.27): Oj oj - dette var harde skyts - er det virkelig nødvendig med håndgranat i vaskebøtte for å få fart på rundvasken ? Men altså - jeg forstår lite av det du skriver og det tipper jeg gjelder andre lesere óg. Kunne du begynne med å presentere hvem "VI" er og hvem "DERE" er i denne sammenhengen? Jeg har ikke noe problem med å forstå hva han mener med VI og DERE . Og , sier meg herved også helt enig i innholdet av det han skrev. Lenke til kommentar
Pølsepetrusen Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Suckers and their money are easily separated Lenke til kommentar
Skallen Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Og der fikk vi et morsomt eksempel på argumentasjonsnivået til de ignorante som tydeligvis bare følger amerikansk politikk på VG-nivå. Støtter "B" i at man bør høre hele talen før man uttaler seg. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 On 12/4/2021 at 4:38 PM, Simen1 said: Rørende enighet skaper selvsagt ingen debatt, som igjen gjør nettstedet dødt. Det er dessverre feil. Hvis du ser på liknende eksisterende nettsteder bannes alle kritiske røster fort uten at det gir mindre trafikk til stedene. Du kan sammenlikne det med politikk forumet her som er helt åpent og knapt nok har brukere. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Skallen skrev (14 minutter siden): Og der fikk vi et morsomt eksempel på argumentasjonsnivået til de ignorante som tydeligvis bare følger amerikansk politikk på VG-nivå. Støtter "B" i at man bør høre hele talen før man uttaler seg. Jeg følger mye med i amerikansk politikk og så alle Trumps fire rallies etter valgdagen. Har du sett alle talene på rallyet den dagen er det helt åpenbart at Trump har ansvar for det som skjedde. Dog ikke bare den dagen, men hele narrativet han lurte følgerne sine til å tro på i ukene før 6. januar. Endret 6. desember 2021 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 On 12/4/2021 at 11:16 PM, Serpentbane said: Veldig typisk amerikanisert måte å tenke på som ikke hører hjemme her til lands spør du meg. Selv mener de naturligvis at de har helt rett i alt i sin sort hvite verden. Dessverre blir denne tankemåten stadig mer vanlig også her i landet. Visse ting burde vi virkelig ikke importere, men det blir nok vanskelig å stoppe den utviklingen. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Snikpellik skrev (16 minutter siden): Jeg følger mye med i amerikansk politikk og så alle Trumps fire rallies etter valgdagen. Har du sett alle talene på rallyet den dagen er det helt åpenbart at Trump har ansvar for det som skjedde. Dog ikke bare den dagen, men hele narrativet han lurte følgerne sine til å tro på i ukene før 6. januar. Man kan innta ståstedet at Trump er en fyr med sviktende virkelighetsforståelse (eller sannhetsevne) som slumpet til å bli President. Hvis man orienterer seg slik så må man ta et selvstendig ansvar for sine handlinger når man inntar Parlamentet - hvis en forvirret fyr på Nationalteateret roper at Covid er en bløff så må jeg ta ansvaret hvis jeg som respons begynner å hoste oppi ansiktet til fremmede og smitter dem. Evt så kan man mene at som landets President så hadde Trump en spesiell posisjon. Når han hevdet at landet var utsatt for kuppforsøk og ba borgerne om å ikke godta dette så hadde man en plikt til å prøve å avverge kuppet. I så fall ligger mye av ansvaret på Trump. Hvis vår statsminister sier at vi nå kan slutte å bruke munnbind og dette fører til urimelig mange dødsfall så må han ta mye av ansvaret for utfallet. Nå mener vel omtrent halvparten (?) av Amerikanerne at USA ble utsatt for et statskupp (av demokratene), at Trump snakket sannferdig i sine 4 år, og at opprøret 6. januar bare var bekymrede borgere som vil "snakke litt" med visepresidenten og Pelosi. Det er en virkelighetsforståelse som gjør det veldig krevende å føre en videre diskusjon. -k Endret 6. desember 2021 av knutinh 4 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Reg2000 skrev (22 minutter siden): Det er dessverre feil. Hvis du ser på liknende eksisterende nettsteder bannes alle kritiske røster fort uten at det gir mindre trafikk til stedene. Du kan sammenlikne det med politikk forumet her som er helt åpent og knapt nok har brukere. Jeg er ikke så opptatt av antall brukere, som jeg er av gode diskusjoner. Og der ligger diskusjon.no ganske godt an. -k 1 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 4 hours ago, knutinh said: Jeg er ikke så opptatt av antall brukere, som jeg er av gode diskusjoner. Og der ligger diskusjon.no ganske godt an. -k Det spørs jo hva du kvalifiserer som gode diskusjoner. Det er nok ikke helt uten grunn at det ikke er allverdens mange brukere der. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå