Prnkstr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kanskje noen har puttet et forhekselse på pcn din Virker særiøst sånn! Noe er katastrofalt galt, men klarer ikke å sette fingeren på det.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Satte på den gamle Tt Volcano 11 jeg hadde, og da funket det fint! Kan det evt. være at cpu blokka har presset for mye på cpu kjernen da? Og at når jeg har satt tanken osv høyere at det kunne ha lettet mer på trykket? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hm...hvorfor ikke`? Selv om det høres usansynlig ut....hadde det vært meg hadde jeg tatt ALT fra hverandre og så satt det sammen igjen...kan være noe som kom løst i forbindelse med montering av vannkjølingen? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Kjølinga står her ved siden av meg sammensatt og kjører fritt... testkjører litt nå for å sjekke etter evt. feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå