Helm Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Sony XR-65A90J Er denne skjermen god for spilling? Den er god som TV men vet ikke om den er rask nok for spill. Den er testet som TV men testen sier lite om spilling: https://www.lydogbilde.no/test/tv/sony-bravia-xr-a90j-xr-65a90j/ Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Har inntrykk av at de fleste som spiller foretrekker LG C1 foran Sonyen, LG har mindre latens på inngangene. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er et meget godt tv for spilling. 2 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 9. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg finner ingen data for latens. TV'en er meget god for film, og film krever også rask respons? Jeg ønsker en TV som er meget god til alt. Jeg håper at en TV til 38000 kroner er det. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Helm skrev (7 timer siden): Jeg finner ingen data for latens. TV'en er meget god for film, og film krever også rask respons? Rundt 15ms. Avhenger litt av hvilken kilde du bruker. Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Helm skrev (7 timer siden): Jeg finner ingen data for latens. TV'en er meget god for film, og film krever også rask respons? A90J hos Rtings Der finner du målinger på alt, inkludert målinger på input delay. Sammenligning av A90J og C1 Det virker som Sony er litt bedre på film, og LG er litt bedre på spilling. Jeg tenker at uansett hvilken av de to du velger så får du et strålende TV. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) taffeeel skrev (20 timer siden): Det virker som Sony er litt bedre på film, og LG er litt bedre på spilling. Jeg tenker at uansett hvilken av de to du velger så får du et strålende TV. Det samme som jeg kom frem til. Jeg har bestilt A80J siden jeg ikke spiller på TV. Edit: Valgte A80J foran A90J siden forskjellen var så liten. Endret 10. desember 2021 av Leo_ Lenke til kommentar
Helm Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2021 LG har G-sync og Freesync (ikke V-sync?), A90J har ingen av disse. Hvor mye betyr dette når man spiller på konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå