Dolg_313 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 som tittelen sier, hvordan kan jeg skru av min? fulgte ikke med noen manual i bilen jeg kjøpte brukt. Lenke til kommentar
Saltkorn Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Har du på B modus? Lenke til kommentar
Dolg_313 Skrevet 2. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2021 B modus? er det moduset du kjører i når du ikke kjører i Eco? Isåfall, nei, kjører alltid i B modus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Nei, kjører aldri eller alltid i B-modus? Prøvd D-modus? Er det ikkje sånn at D er lett regenerering, Eco er medium og B er maks? Lenke til kommentar
Dolg_313 Skrevet 2. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2021 måtte google dette... jeg visste ikke engang at det var en greie. har kun vekslet mellom Eco og ikke eco. som sagt, har ikke boka, men ja da vet jeg forskjellen, så D modus er basicly det mest vennlige når det er vinter, man skrur den ikke " av", altså. 😛 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Du kan ikkje skru den av nei. D-modus er den med minst regenerering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå