Spillredaksjonen Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Dette er spillene du får med Xbox Live Gold og PlayStation Plus i desember En lanseringstittel på PlayStation 5, samt en av de sterkere Dark Souls-inspirerte spillene fra de siste årene er i bunken. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Mortel Shell er et spill jeg har kost meg mye med. Anbefales. Lenke til kommentar
noah.s.pedersen Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 litt skuffende at vi kun får smake på godfall. jeg mener det er et spill som kunne vært en utrolig bra kandidat til ps plus. men er greit gira på Mortal Shell. har vært lite souls for tiden Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Sweet, er akkurat slutten av min ørtende gjennomspilling av Dark souls 3 så da skal Mortal shell testes etterpå. har ikke turt å kjøpe dette spillet men fint å kunne få prøve det gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå