Lufen Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 vil helst ha litt mere trøkk i høytalerene jeg har på pcen har nå et cambrigde 5.1 system og en soundblaster 5.1 lydkort med digital ut. det jeg tenker meg er en eller to ekstra bakhøytalere og to framhøytalere ekstra. tipper da at jeg vil ha bruk for en forsterker. hvilke høytalere og hvilken forsterker burde jeg velge for å få god lyd uten å betale så altfor mye for det (alle skrivefeil kommer på grunn av at lillebroren min synes at tastatur og tåteflaske er en god ide. og at musa er en fin leke) Lenke til kommentar
neon king Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 skjønner ikke helt hva du mener men du vil ha mer trykk og du mener at du skal druke 4fronthøyttelere +center og 4bakhøyttalere da skal altså 2 høytalere spille samme signal (frontene og bakhøyttalerene) hvet ikke hvor mye det skulle koste jeg ville ha valgt en subwoofer og hvis du skulle ha forsterker hk avr 3550 høyttalere kanskje noen små stativhøyttalere Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, hva mener du egentlig. Skal du ha 4 ekstra høytalere i tillegg til 5.1 systemet ditt? Eller skal du bytte det ut med noe nytt? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 vil ha 4 ekstra høytalere sammen med de gamle ja Lenke til kommentar
neon king Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 pris ? ska høyttalerene være stor eller ska det være datahøyttalere hvordan har du tengt å koble de Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) har du tenkt å koble de nye høytalerene i samme hull som de gamle? å forbinde cambridge-forsterkeren (som sitter i sub'en om jeg ikke tar feil) med en "vanlig" forsterker blir vel litt vanskelig...? Endret 9. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 tenker på å kaste ut den gamle cambrigde forsterkern og kjøpe ny og også kjøpe en bass, pris billigst mulig Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 hvor store er de cambridge høytalerene. hvis du skal kjøpe deg en kraftigere forsterker, kan det jo hende at du sprenger de små satelitthøytalerene... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 de er sånne små pc høytalere sattelitter som de heter men går det ikke å bruke dem så får jeg sette dem på tven da Lenke til kommentar
neon king Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 herman kardon avr 3550 kr3998 1/2 stk dynabell phobos ca3000/5500med plater høyttalere f.eks dali 5005/6006 og c1000 og r1000 eller 2002 dynabell s12 c11 eller kanskje 5stk c11 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 tror det der ble litt overkill... Da jeg spurte etter nye høytalere, anbefalte de fleste denne Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 tenkte mer på å kjøpe vanlig høytalere og ikke pc høytalere er de eltax høytalerne til komplett gode? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 titta litt rundt og lurer på om dette er noe bra ( fra hifiklubben) Gale 3060B bipolar bakhøyttaler (Sort) kr 1.396,- Gale 3040 høyttaler (Sort) kr 1.996,- DALI AW8 aktiv subwoofer (Sort) kr 1.998,- Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) hehe, vurderte å kjøpe dem selv. Mange delte meninger om de. Du får hva du betaler for... Det har bl.a blitt diskutert om det anlegget her Jeg kjøpte mitt surround-anlegg i går. Valgte til slutt Panasonic SC-HT500 ...er strålende fornøyd! Anbefales på det varmeste! Endret 9. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg vil nå også anbefale Z-680en på det høyeste! Har det selv....Det gir utrolig bra lyd og det ser dritkult ut!!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 har nå tenkt på vanlig høytalere og ikke pc høytalere siden jeg vil kunne bruke det på tven og det meste annet og de jeg har nå spiller faktisk bra nok (ekke særlig kresen) men jeg vil ha mer bass og lyd Lenke til kommentar
neon king Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 gale er helt greie høyttalere har ikke all verdens bass men velg en større subwoofer f.eks 12"cv eller gale sin egen subwoofer 1stk 8" blir litt lite, spørs på hvor stort rommet ditt er dali sin aw10 er jo bare 500dyrere og phobos ligger jo også ca i den prisklassen du kan jo stikke ned på hi-fi klubben å høre på det anlegget du har tenkt å kjøpe Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 ...ble litt forvirra av den posten der, men skjønte til slutt at "gale" var et merke... ...ja, jeg er trøtt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 lurer om dette er noe som passer sammen og ville blitt noe bra Panasonic Receiver SA-HE75 Sølv RDS, Dolby Digital, DTS, DPL2, 5x80W Link Gale 3060B bipolar bakhøyttaler Link og Gale 3040 høyttalerLink passer dette sammen? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2004 ingen som har noen ideer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå