Spillredaksjonen Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Andre luke i vår julekalender er åpnet Se hvilken premie du kan vinne i dag. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Litt petimeter her nå, men klarer dere virkelig ikke å finne et norsk ord for brand? Merkevare? Når vi fr servert ord som STRÅLESPORING, så blir dette litt for dumt. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Sjørøver skrev (1 time siden): Litt petimeter her nå, men klarer dere virkelig ikke å finne et norsk ord for brand? Merkevare? Når vi fr servert ord som STRÅLESPORING, så blir dette litt for dumt. Faktisk såpass enig i at det er så dumt som du sier at jeg endra det nå. 4 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Arodem skrev (15 timer siden): Faktisk såpass enig i at det er så dumt som du sier at jeg endra det nå. Det er ikke personlig ment, bare en liten utblåsning etter å ha sett farmen med samboer. Annet hvert ord er engelsk. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Sjørøver skrev (27 minutter siden): Det er ikke personlig ment, bare en liten utblåsning etter å ha sett farmen med samboer. Annet hvert ord er engelsk. Tok det ikke personlig på noen måte. Bare fjaset litt. All good – evt. alt vel. Endret 2. desember 2021 av Arodem 1 Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Takk for at dere har julekalender i år også, det er alltid gøy med litt spenning i hverdagen, selv om sist gang jeg vant var ca 8 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå