Tarjeii123 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Hei! Er det noen som er gode i spansk? Jeg er ikke veldig god selv, og går i niende. Vi har en innlevering på fredag, og kan noen sjekke denne teksten for skrivefeil og grammatikk? I denne teksten skal jeg beskrive huset mitt La primera habitacion conoce es mi entrada. Tengo una estantería de zapatos,, un alfombra gris y un espejo largo a al lado de puerta blanca. Después del entrada, esta mi sala de tele. Hay es una sofa azul claro, y tengo ventanas en ambos paredes. Voy derecha y conocemos el cocina. Como y preparar el comido aqui. Hay un lavabo, mesa con silllas, un lavavajillas, una nevera, encimera, horno y una lampara en el techo. Detras de cocina esta una lavadora. En las paredes tengo muchos estanterías con diferentes electrodomésticos y requisito de cocina. Voy hacia la escalera, esta otro sala con tele. También tengo un sofa, pero es negra. A la izquierda de tele, esta mi mayor hermana su dormitorio. Ella tiene un hámster marrón en una jaula. En el segunda piso tenemos tres dormitorios. Una para madre y padre, una para mi hermana y una para mi hermano, pero yo duermo en mi propia habatacion en el primero piso. Esta es mi baño y hay es una ducha, una bañera, y un retrete. El retrete es a la derecha de ducha y la ducha es al lado de bañera. Esta es un espejo, y cada día, miro en me en el despejo. Lenke til kommentar
Signorinaa Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Hei! Prøv Røde Kors digital leksehjelp. De hjelper deg med spansk og alle andre fag. Her er linken: https://digitalleksehjelp.no/ De har åpent fra Mandag til Torsdag, fra 17:00 til 21:00. Lykke til! Endret 2. desember 2021 av Signorinaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå