Gå til innhold

Lage et kontaktskjema

Anbefalte innlegg

Tenkte derfor jeg skulle bruke et javascript til dette. Er det noen som vet om et spesifikt script jeg kan bruke til dette, gjerne et script dere har erfaringer med? Går utifra at javascripts er det beste alternativet? Fint om det ikke er altfor vanskelig å sette opp, jo enklere jo bedre :)

Var en tur innom hotscripts, antagelig ligger det et script her som gjør det jeg ber om, men fant ingen.

-ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les litt her

Koden som er brukt:

<form action="http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]" method="post">
 <font face="Verdana" size="1">Fyll inn ditt navn her: <input name="Navn" size="20"><br>
 <input type="submit" value="Send"> <input type="reset" value="Avbryt"></font>
</form>

Endret av PT
Lenke til kommentar

Takk begge to.

PoleCat sitt forslag har jeg sett på før, men ville helst unngå dette da det spør brukeren om verifisering.

Prøvde meg derfor på forslaget til PT og det fungerer glimmrende, oppfører seg akkurat som php :)

For brukere som ikke har støtte for php på serveren er dette et glimmrende alternativ. Anbefales på det sterkeste

-ole

Lenke til kommentar
Prøvde meg derfor på forslaget til PT og det fungerer glimmrende, oppfører seg akkurat som php :)

For brukere som ikke har støtte for php på serveren er dette et glimmrende alternativ. Anbefales på det sterkeste

-ole

Ja, det funker ganske bra (hint, hint PoleCat!)

Lenke til kommentar

Det er faktisk så genialt at det går ann å endre avsender adresse også. Lag f.eks et felt hvor du ber om mail-adresse til den som skal kontakte deg og sett dette til å være personen du mottar mail fra. Når du nå får mail står det at mailen er kommet fra det personen har skrevet i felte mail-adresse. Dermed er det lett å ta en reply. Ta en titt til på siden så ser du hvordan dette gjøres.

-ole

Lenke til kommentar
Det er faktisk så genialt at det går ann å endre avsender adresse også. Lag f.eks et felt hvor du ber om mail-adresse til den som skal kontakte deg og sett dette til å være personen du mottar mail fra. Når du nå får mail står det at mailen er kommet fra det personen har skrevet i felte mail-adresse. Dermed er det lett å ta en reply. Ta en titt til på siden så ser du hvordan dette gjøres.

-ole

Genialt, d viste jeg ikke. Man kanjo endre alt :D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...