Spillredaksjonen Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Adventskalenderen er tilbake! Se hvilken premie som skjuler seg bak første luke Frem til julaften kan du vinne spillpremier hver eneste dag. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Stokkis Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Er det bare meg eller mangler det en knapp for å sende inn svaret sitt? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Stokkis skrev: Er det bare meg eller mangler det en knapp for å sende inn svaret sitt? Samme her Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Det er ikke noen send inn knapp på mobilversjonen. Bytt til "skrivebordsområde", eller benytt PC så dukker den opp Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 MuffinMatt skrev: Det er ikke noen send inn knapp på mobilversjonen. Bytt til "skrivebordsområde", eller benytt PC så dukker den opp Det skal være på mobil også, men skjemaet kan ha vært litt kort på enkelte modeller slik at knappen ikke synes. Har utvidet høyden nå. Si gjerne fra om dere fremdeles ikke ser den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 YaY faktisk noe jeg trenger, nå som jeg lager youtube vidoer, men kan ikke bruke Micen som kommer med G2, da den plukkker opp hver minste lyd fra munn og nese, og jeg høres ut som en pervo som peser folk i øre. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Da var det jul igjen folkens 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Gunfreak skrev (2 timer siden): YaY faktisk noe jeg trenger, nå som jeg lager youtube vidoer, men kan ikke bruke Micen som kommer med G2, da den plukkker opp hver minste lyd fra munn og nese, og jeg høres ut som en pervo som peser folk i øre. Kanskje du skulle ha startet å streame på Twitch? De har en egen ASMR seksjon der 👍 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 1 hour ago, TheKims said: Kanskje du skulle ha startet å streame på Twitch? De har en egen ASMR seksjon der 👍 Har de egen pervo ASMR seksjon der? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Er ikke jul uten Gamer.no sin julekalender Endret 1. desember 2021 av Sirius Cobra 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå