Gå til innhold

Noen som kunne tenkt seg en IKEA-taxi?

Gjest f78bb...c84

Anbefalte innlegg

Gjest f78bb...c84

Noen som har tro på at det er marked for slikt i en region som ligger 10-20 mil unna nærmeste IKEA?

Konseptet vil være at kunde bestiller varene og vi handler, frakter ig leverer. Tenker dette skal foregå 1-2 dager i uken, alt etter etterspørsel. 

Bil- og lønnskostnader og de fleste øvrige kostnader klarer jeg holde moderate.

Eller er ideen idiotisk? 

Anonymous poster hash: f78bb...c84

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest f78bb...c84 skrev (6 minutter siden):

Noen som har tro på at det er marked for slikt i en region som ligger 10-20 mil unna nærmeste IKEA?

Konseptet vil være at kunde bestiller varene og vi handler, frakter ig leverer. Tenker dette skal foregå 1-2 dager i uken, alt etter etterspørsel. 

Eller er ideen idiotisk? 

Vi har dette i vårt område. Langt mindre reisevei. Er en ufør type om jeg har forstått det rett. Går som der griner etter hva jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Gjest f78bb...c84
:utakt skrev (5 minutter siden):

IKEA har nettbutikk med hjemlevering. De tar seg ganske godt betalt for hjemlevering, så om du kan gjøre det billigere enn dem er det kanskje en interesse der..? 

Godt betalt og god tid. Ser ut som de ikke leverer litt større ting.

Salvesen. skrev (4 minutter siden):

Vi har dette i vårt område. Langt mindre reisevei. Er en ufør type om jeg har forstått det rett. Går som der griner etter hva jeg har forstått.

Det virker jo som et konsept som burde slå an i mitt hode. 

Tør jeg spørre hvilken landsdel dette er?

Lenke til kommentar
Gjest f78bb...c84 skrev (2 minutter siden):

Godt betalt og god tid. Ser ut som de ikke leverer litt større ting.

Tja, jeg fikk bestilt hjemkjøring av en seng når jeg testet nå. 399,-. Men det er lang leveringstid ja. Eller, lang, alt er relativt, men lenger enn andre nettbutikker. 

Lenke til kommentar
Gjest f78bb...c84
:utakt skrev (3 minutter siden):

Tja, jeg fikk bestilt hjemkjøring av en seng når jeg testet nå. 399,-. Men det er lang leveringstid ja. Eller, lang, alt er relativt, men lenger enn andre nettbutikker. 

Mulig det er noen postnummer det ikke leveres til?

Lenke til kommentar
Gjest f78bb...c84
Gjest f78bb...c84 skrev (7 minutter siden):

Mulig det er noen postnummer det ikke leveres til?

Ser slik ut når jeg prøver i allefall.

Lenke til kommentar

Trenger vel ikke bare å begrense deg til Ikea?

Avfalls-taxi kan være aktuelt for sesonger. Eller frakt av vedsekker hjem til folk som bestiller litt store kvanta. Sikkert en del som ville ha vært glad for transport av hagejord og gjødsel til våren. 

Mye rom for utvidelse om ideen ikke alltid er aktuell for kunder. Finner du en liten flyt for det, så har du det gående. 

Lenke til kommentar
Gjest f78bb...c84
anon_83104 skrev (30 minutter siden):

Trenger vel ikke bare å begrense deg til Ikea?

Avfalls-taxi kan være aktuelt for sesonger. Eller frakt av vedsekker hjem til folk som bestiller litt store kvanta. Sikkert en del som ville ha vært glad for transport av hagejord og gjødsel til våren. 

Mye rom for utvidelse om ideen ikke alltid er aktuell for kunder. Finner du en liten flyt for det, så har du det gående. 

Absolutt 👍

Lenke til kommentar
Gjest f78bb...c84 skrev (18 timer siden):

Eller er ideen idiotisk? 

Lett å undervurdere kostnaden for bil. 20 mil hver vei blir det raskt kostnader av. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...