Theo343 Skrevet 24. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) For mange år siden når jeg oppdaget at TV kanalene så ut som dagens facebook og instagram bilder med full retusjering på steroider har jeg slått av alt dette siden. Endret 24. januar 2022 av Theo343 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2022 Normalt sett synes jeg helt basic bildeforbering er helt grei, men spar meg for contrast enhancement, glorete farger og motion-interpolering. Jo nærmere en farge-kalibrert monitor generelt, jo bedre. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 25. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2022 AndersT2 skrev (På 21.1.2022 den 8.03): De kom en liten sammenligning av 4K stream og UHD Blu-ray for noen dager siden av Dune. Så det er riktig at det er bildet er litt blast fra HBO: https://hd-report.com/2022/01/13/dune-2021-4k-blu-ray-vs-streaming-4k-video-comparison/ Takk for link som bekrefter det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. februar 2022 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg ordnet akkurat HBO Max å sliter med veldig lav lyd. Vanligvis når jeg ser filmer/serier fra andre leverandører så har jeg volumet på 50-60%, mens på HBO Max har jeg satt den til 100%, å jeg sliter enda med å høre hva folk sier. Jeg finner ingen innstillinger som har med lyd å gjøre annet enn volum opp/ned. Prøver å se Dune på laptopen og bruker nettleser om det har noe å si. Noen som aner råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå