ChopperRead Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Hatt størst sjanser, skuffende at vi ikke leder. Maguire heldig som ikke får straffe imot seg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Mjeeeee av en første omgang Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Golf'ern skrev (3 minutter siden): Yes! Endelig! Ligger så mange minutter etter at ble usikker på om spoil / du jublet for enda et mål. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg føler Langli kan fyre seg opp for fair play situasjonen fra begge perspektiver. Blir spennende. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Er ikke så spent. Har ikke hørt Langli si et eneste ord i favør United etter at han begynte å kommentere PL igjen. 3 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (27 minutter siden): Fair play. Rene Kovac Den var verre da. Det var ille! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Smith rowe ser ikke engang at det ligger noen der, skyter jo bare spontant når den flyr ut. Masse spillere foran keeper Endret 2. desember 2021 av ChopperReid 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) blured skrev (8 minutter siden): Er ikke så spent. Har ikke hørt Langli si et eneste ord i favør United etter at han begynte å kommentere PL igjen. Denne ble ikke den første =D De Gea usportslig faktisk Er igrunn greit likevel av arsenal ^^. Endret 2. desember 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 blured skrev (7 minutter siden): Er ikke så spent. Har ikke hørt Langli si et eneste ord i favør United etter at han begynte å kommentere PL igjen. Hahahah, du traff godt! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Jævla slurvete omgang av begge lag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Halvparten av ballen var punga ja. Kan forklare mye om det stemmer! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 7 minutes ago, blured said: Er ikke så spent. Har ikke hørt Langli si et eneste ord i favør United etter at han begynte å kommentere PL igjen. Klockrent. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Ganske grei straffe Arsenal ble snytt for der. Den fikk ikke jeg med meg, med mine United-briller. Edit: Siden jeg ser kampen på play - jeg snakket om holdingen i 1. omgang. Så akkurat reprisen i studio. Endret 2. desember 2021 av Prusk Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 1 minute ago, Prusk said: Ganske grei straffe Arsenal ble snytt for der. Den fikk ikke jeg med meg, med mine United-briller. Faller vel akkurat litt for lett der, Tomiyasu. Sett med Arsenal-briller. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Heeeerliiiig Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Jadda! Vi snur kamper like selvfølgelig som en kokk snur pannekaker! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Bra ball til Rashford av Dalot. Det det gjør ikke Wan-Bissaka. For å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå