The Avatar Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 enkleste måten å få et helt umulig passord er å slå hånden ned på tastaturet i notepad og bruke det som passord Er ikkje heilt enig i det, du må ivertfall slå på minst to tilfeldige plassar på tastaturet. Visst ikkje får du jo eit passord med berre bokstaver som ligg i nærheita av kvarandre. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg bruker samme passord nesten over alt.. det består av både tall og bokstaver.. satte det sammen av forbokstaven i navn til folk som er nær i familien min, pluss to ekstra bokstaver... på slike gratis sms sider bruker jeg bare pin koden min på mobilen.. enkelt, og greit... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 *gjette masse passord!* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 mitt passord, 8 siffer, kun tall, ikkje noke system. Samme passord overalt. Prøv å logge på med min account da, dere har 99999999 forskjellige kombinasjoner å bruke Tar ikke lang tid for et program å knekke. Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 nei nei, men hvem vil ha tak i passordet? Det er risky å bruke samme passordet over alt da... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) nei nei, men hvem vil ha tak i passordet? Det er risky å bruke samme passordet over alt da... Aner ikke Jeg tenkte jeg bare skulle si det for å leke tøff Edit: å kanskje.. Endret 14. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 nei nei, men hvem vil ha tak i passordet? Det er risky å bruke samme passordet over alt da... Aner ikke Jeg tenkte jeg bare skulle si det for leke tøff leke var stikkordet hær Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 leke var stikkordet hær Var det et forsøk på å være frekk? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 leke var stikkordet hær Var det et forsøk på å være frekk? Kjenner deg ikke godt nok til å være frekk... så svaret på det er nei. Bare erte litt... Lenke til kommentar
frowe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker personnummeret mitt jeg Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker personnummeret mitt jeg Det er jo veldig lurt. Hvor lett tror du det er å få tak i det om man trenger det? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Brukar stort sett kombinasjonar av 4-5 bokstavar samt 3-4 tall. Noken har blitt laga automatisk ved registrering på forskjellige plassar. Har vel tre slike "relativt sikre" passord som eg sjonglerar med rundt om. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker personnummeret mitt jeg Det er jo veldig lurt. Hvor lett tror du det er å få tak i det om man trenger det? hva så, har ikke så mange hemligheter å skjule jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker personnummeret mitt jeg Det er jo veldig lurt. Hvor lett tror du det er å få tak i det om man trenger det? hva så, har ikke så mange hemligheter å skjule jeg Hvorfor bruker du passord i heletatt? Hva med å bare bruke 123456789? Lenke til kommentar
frowe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker personnummeret mitt jeg Det er jo veldig lurt. Hvor lett tror du det er å få tak i det om man trenger det? hva så, har ikke så mange hemligheter å skjule jeg Hvorfor bruker du passord i heletatt? Hva med å bare bruke 123456789? jo sant nok Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hj5KK90?_lk/øæt9= Slike passord bruker jeg..........rimelig sinnsykt å prøve seg på - akkurat som om noen skulle gidde å bry seg om stakkars meg og min maskin.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå