Raggi Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg bruker helst ett passord på nesten alt! det er eit navn! ellers har eg nokre passord som jeg har blitt tildelt! på mother fikk jeg utdelt en grei 4 siffret kode som jeg fortsatt bruker på andre gratis sms sider, utenom på en der fikk jeg tildelt ett som jeg faktisk husker enda! det er: pharis ellers har jeg ett annet kallenavn jeg har brukt en plass! gidder alldri ha passord på pcen, men om jeg har det er det som oftest 123 eller 321! det var da passordene mine! bryr meg ikke om å ha noen avanserte passord da jeg sikkert glemmer de alikevell! holder meg til de goe gamle tror jeg ja! Lenke til kommentar
kag Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mitt passord. Ingen tall. Ingen kombinasjon mellom små og store bokstaver. Bruker det over alt. (bortsett fra på domenet) Og jeg har brukt det i 4 år. Mer en 6 bokstaver, og mindre enn 14. Passordet er helt tilfeldig. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mitt passord.Ingen tall. Ingen kombinasjon mellom små og store bokstaver. Bruker det over alt. (bortsett fra på domenet) Og jeg har brukt det i 4 år. Mer en 6 bokstaver, og mindre enn 14. Passordet er helt tilfeldig. Er det startskuddet for en gjettelek? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, det er teit men jeg har liksom stikkord om meg på tre forskjellige språk i ett ord... bare slik jeg husker det, for går i surr med tall.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Candyfloss: Kewlt system... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) mitt passord, 8 siffer, kun tall, ikkje noke system. Samme passord overalt. Prøv å logge på med min account da, dere har 99999999 forskjellige kombinasjoner å bruke Endret 9. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Slik får jeg passord som skal være sikre (PHP-script) : <? function generatePassword() { $pass = ""; $salt = "abcdefghijklmnopqrstuvwxyzABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ"; srand((double)microtime()*1000000); $i = 0; while ($i < 14) { $num = rand() % 33; $tmp = substr($salt, $num, 1); $pass = $pass . $tmp; $i++; } return $pass; } ?> <? echo generatePassword() ?> Til ting som ikke er kritisk bruker jeg et ord som er sammensatt av deler fra flere forskjellige datarelaterte ord som for eksempel: hovedkort skjerm tastatur = hovskjetast Endret 10. januar 2004 av |_Cisco_| Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 bruker et universalpassord som jeg har brukt i tre år nå, og det har flere ganger slått meg at det er ganske risky etter hvert, men har ikke hatt noen uhell med det ennå. er som kjent bare brente barn som lukter ille. aner ikke åssen jeg kom på det, er en ting som bare hoppa inn i skallen (ikke bokstavelig, dessuten er "flue", "humle", "bie" og "mygg" for korte) når jeg skulle lage passord på et eller annet sted på nettet. brukt det sida. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 I mange år brukte jeg dette passordet:Karikrydder Navn på heimkunnskaplærer på ungdomsskolen. Idag har jeg samme passord på alle ting, kombinasjon av tall/bokstaver. lotcheck er heimkunnskap læreren min........ahhhhhhhhhhh hater henne Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har en del forskjellige passord: Et standardpassord som jeg bruker på alt som er fullstendig uviktig, der jeg bare må ha et passord. Dette får alle som vil vite av meg, mer eller mindre. Et standardpassord som jeg bruker til halvviktige ting som hw.no-accounten og en del andre ting og tang. Et passord bestående av forskjellige tall og bokstaver jeg bruker til mail og andre sensitive ting og tang. Et passord bestående av forskjellige tall og bokstaver til ftp-området og internettoppkoblinga. En pin til mobilen, bankkortet og betalingsløsninger. Dønn hemlig. En pin til nettbanken. bfisk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Fælt så vanskelige passord dere har da.. Jeg bruker 4passord som jeg har lært etter lang tid.. Det er passord på 6 eller 8bokstaver og det går helt fint for meg. Bruker dog forskjellig passord på de viktige tingene.. passordene blir ofte lovercase tall og bokstaver. Bruker sjelden caps. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 forskjellige tegn som f.eks , og . gjerne flere eer kjekt i passordet, vanskelig å cracke blir det også Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har 1 passord til alt jeg eller, tror jeg har 2... mitt tidligere var globeerbest (ikke spør), men skiftet og har nå skiftet igjen. Liker å ha det samme overalt. Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 bruker ikke tall i mitt passord å det opprinnelig et engelsk ord. passord som jeg brukte før var: Phantomimefigur99 . men har bytte det nå siden det var for langt å upraktisk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Eg har 2 passord. Begge to består av tilfeldige tall og numre. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har så mange passord at jeg ikke husker de selv engang Har heldigvis en svær mappe (Selvfølgelig ikke en mappe på PC, men mappe som i en som inneholder papir!) hvor jeg har de skrevet ned. Må ta en titt i den en gang i blant. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 haha husker da jeg laget meg hotmail.com conto, da brukte jeg favorittlaget mitt som passord! "Liverpool.Fotball.Club." tok så lang tid å skrive inn att jeg fik aldri sjekke kontoen min da jeg var hos en kompis, hadde ikke nett hjemme! Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 heh, jeg bruker fortsatt passordet jeg fikk tildelt sammen med min telenor bruker i '94.. brukte det da til og koble med til internett på ektreme hastigheter(trur det var 28.8 modem). Gjennom årenes løp har jeg bare plussa på 4 tall.(det jeg trudde var min bestefar bursdag, litt flaut når jeg fant ut at jeg hadde tatt feil ) Så passordet mitt består av 4 bokstaver og 7 tall. eks: di462lf1210 har sagt det til mange kamerater på lan o.l. når de skal inn på pcen min, men det er aldri noen som klarer og huske det... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 enkleste måten å få et helt umulig passord er å slå hånden ned på tastaturet i notepad og bruke det som passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå