JFM Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) Hei. I april 2021 bestemte jeg meg for å bytte ut min gamle plasma tv. Var da på utkikk etter en god 65" og en bra lydplanke Endte opp med å kjøpe en Samsung 65" Q80T og en brukt Samsung 3.1.2 HW-Q800T. Hovedgrunnen for dette var at TV støtter 120hz til PS 5 og at både TV og lydplanke støtter Samsung Q-Sympony lydmodus Oppsettet mitt består i tillegg av en Playstation 5 og en Xiaomi Mi Box Etter en måneds tid begynte Q-symphony funksjonen å tulle. Funka hverken over HDMI eller optisk kabel. Fikk opp melding på skjermen om at enheten ikke støttet e-ARC. Sendte derfor inn lydplanken til Elkjøp. De fant ikke feil på den. Videre sendte jeg TV-en inn til Elkjøp. De fant feil på TV-ens hovedkort. Fikk naturligvis dette dekket gjennom garanti. Dette var i juni. I september var problemet tilbake. Denne gangen oppdaget jeg noe mer; TV-fjernkontrollen ville heller ikke starte opp og navigere i PS5. Det funka tidligere. Nå måtte jeg starte og navigere PS5 med PS5-kontrolleren. Sendte inn TV igjen. Sammer regla. Nytt hovedkort. Fikk TV tilbake i midten av oktober. Noen timer senere var problemet tilbake. Sendte inn TV for 3. gang med ønske om heving av kjøp. Fikk hevet kjøpet, og kjøpte meg en ny TV. Denne gang en Samsung 65" QN85A. Nå etter ca en mnd er problemet tilbake på denne TV-en og :s Merker jeg er superfortvilet! Har enda ti dager igjen av angreretten på min nåværende TV. Hva gjør jeg? Angrer jeg kjøpet av TV? Sender jeg den nye TV-en inn igjen? Er det lydplanken som ødelegger TV? PS: Jeg har naturligvis forsøkt andre HDMI-kabler PS: Lydplankens Q-symphony funkerer dersom jeg velger wifi framfor hdmi Endret 1. desember 2021 av JFM Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Hvorfor valgte du Samsung igjen? Bare tull med det merke. Hvis du kan angre så er det noe du absolutt burde gjøre, kjøp heller LG eller Sony Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) bruker-540634 skrev (30 minutter siden): Hvorfor valgte du Samsung igjen? Bare tull med det merke. Hvis du kan angre så er det noe du absolutt burde gjøre, kjøp heller LG eller Sony Har samsung tv som fungerer utmerket bruker-540634 @JFM Tror jeg hadde levert den på angrerett for å bli kvitt den og kjøpt annen tv Ser at det er 500+ tilbakemeldinger på den Endret 30. november 2021 av Mechablast Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. november 2021 Forfatter Del Skrevet 30. november 2021 Har litt lyst å angre kjøpet av TV. Så ringe komplett å spørre om de kan gi meg forrige ukes tilbud (Black Friday) på LG C1. Men hva med lydplanken da? Tør jeg bruke den på LG? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) Kan evt prøve tv en stund uten lydplanken Synes det er rart ingen klager om det samme på tven Endret 30. november 2021 av Mechablast Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. november 2021 Forfatter Del Skrevet 30. november 2021 På hvilken tv? 😅 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Bestilte LG 65" OLED 4K TV OLED65C1. Tar Samsung 65" QN85A på angrerett. Spørsmål: hva gjør jeg med lydplanken? Endret 1. desember 2021 av JFM Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 JFM skrev (På 1.12.2021 den 12.04): Bestilte LG 65" OLED 4K TV OLED65C1. Tar Samsung 65" QN85A på angrerett. Spørsmål: hva gjør jeg med lydplanken? Bruker en HW-Q960A på en LG G1 uten problemer så ville koblet den på og sett hva som skjedde, dør C1’n og så har du garanti på den og. men da vet du sikkert at det er lydplanken som er problemet😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå