Poutine Gravy Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg tok også ut støpslet Har ikke rukket å få montert kontaktorene ennå. Klarte å bruke 34kWt i går 😃 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Kontaktorer? Har du flere tanker? Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Kun en tank. Den andre kontaktoren skal på varmekabler i underetasje. Har en kabel som fungerer som grunnvarme for 3 soverom og gang. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Okey da forstår jeg. Er nok ikke lenge før jeg må svinge meg med noe sånt jeg også. Vurderer også solcelleanlegg til belysning og fjernsyn. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 9. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2022 Vurderer nå enten Homey eller Futurehome. Er det slik å forstå at dette er selvstendige løsninger som selv kan styre etter når strømmen er billigst på nordpool, UTEN at man må ha Tibber eller andre abonnementer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå