MrMarbles Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Kahuna skrev (11 timer siden): Flytende nok til at Motor, som jeg ser på som vesentlig mer seriøse enn Topgear, tok med en modell fra Cupra som ennå ikke er hos kunder i sin 'beste kjøp for 2021'-kåring. Ja, stusset også på at Cupra var med. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 22 hours ago, AL123 said: Interessen hos hvem? Hos den toneangivende pressen får Tesla ganske middels oppmerksomhet. Teslahypen foregår stort sett i et utvalg YouTubekanaler der tilhørerene stort sett er amerikanere eller nordmenn. Mao personer uten relevanse. Uansett var ikke mitt innlegg ment som et svar til Hekomos tåpelige kommentar. https://dinside.dagbladet.no/motor/suveren-vinner/74668061 2 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 bzzlink skrev (33 minutter siden): https://dinside.dagbladet.no/motor/suveren-vinner/74668061 Jepp, akkurat som jeg sa. Det er stort sett bare i USA og Norge noen bryr seg. Bilpressen bryr seg svært lite. Her er det atpåtil leserene som stemmer. Tipper teslafansen har hatt stemmemaraton 🙂 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Musk er grunnen til at Tesla for mye oppmerksomhet, og måten de driver på er ny og spennende. Dagens nyhetsbilde er f.eks om en feilende autopilot som til stadighet kliner i stillestående objekter - dette er en stor nyhet fordi Tesla skal være teknologiens høyborg, men vi leser om Y som ikke blir varm, er ustabil på veien og en autopilot som er direkte farlig. Blir nyheter av slikt. Hadde Tesla fungert perfekt hadde vi lest like mye om de som om de andre, men siden de stikker litt ut er de også lett å hugge på Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Mener fortsatt at TU burde ta ut alt om elbil, ikke teknologi, i en egen avis under et annet domene. Teknologien er spennende, men ikke dette. 1 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Får håpe de ikke bruker europeisk elektronikk bare. Den holder ikke lenger enn akkurat garantitiden. Ville vel heller hatt en bil fra en fabrikk som har hatt tid til å lære seg å produsere et produkt og som har fått tid til å fjerne barnesykdommer. En jeg møtte på kjøpte alltid siste produserte model av Mercedes C klasse før ny modell kom. Han hadde aldri feil på bilene sine. 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Ano__Nym skrev (3 minutter siden): Får håpe de ikke bruker europeisk elektronikk bare. Den holder ikke lenger enn akkurat garantitiden. Ville vel heller hatt en bil fra en fabrikk som har hatt tid til å lære seg å produsere et produkt og som har fått tid til å fjerne barnesykdommer. En jeg møtte på kjøpte alltid siste produserte model av Mercedes C klasse før ny modell kom. Han hadde aldri feil på bilene sine. Alle Tesla bruker mye europeisk elektronikk, uansett hvor de er laget. Og Mercedes bruker både amerikansk og meksikansk elektronikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå