lillesnillelilla Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Noen som veit hvor jeg kan få tak i billig medisindosett? Trenger enten 3 ukesdosetter eller 1 med plass til 4 uker. Men med dårlig råd vil jeg ikke kjøpe dyrt, iallefall ikke akkurat nå rett før jul Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 De selger jo på apoteket, men ebay, kanskje? Tror Clas Ohlson også har noe billig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 De har en del rare på eBay til rundt 20-50kr. hvis du søker etter "pill organizer" i Asia. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Hør med de som foreskriver medisinene til deg, da man ofte har krav på å få dekket utgifter til medisinsk utstyr på lik linje med legemidler. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Hugo_Hardnuts skrev (3 timer siden): Hør med de som foreskriver medisinene til deg, da man ofte har krav på å få dekket utgifter til medisinsk utstyr på lik linje med legemidler. Det gjelder bare for dem som er innvilget helsehjelp ved administrering av legemidler etter helse- og omsorgstjenesteloven. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 lillesnillelilla skrev (10 timer siden): Noen som veit hvor jeg kan få tak i billig medisindosett? Trenger enten 3 ukesdosetter eller 1 med plass til 4 uker. Men med dårlig råd vil jeg ikke kjøpe dyrt, iallefall ikke akkurat nå rett før jul Hva er budsjettet ditt? Hva kan du maks bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå