Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hva legger dere i ordet brus... Alt som bruser eller alt som bruser og inneholder sukker ? f.eks: er farris brus ? Mineralvann er jo alt fra farris til Cola osv... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 nja det blir vell en ca 4 liter i uka, spørs om det er LAN eller no sånt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ca. 2 liter om dagen.. stort sett går det i Cola light. Trodde det var du som var skrekkelig glad i Pepsi Det er jeg fremdeles, men du vet det gamle jungelordtaket: "Et par liter pepsi om dagen blir fett på magen". Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 1-1,5 liter per dag. Men nå driver jeg å kutter ned, kjøper BonAqua/farris på skolen. Eventuelt sjokkomelk/iste. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 psilocybe: er det ikke noe som heter Pepsi Max og Pepsi light då??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mjo, men de er ikke like gode. Pepsi max flater ut forferdelig fort, og må være aldeles iskald for at den skal være litt god. Pepsi twist light er ganske ok. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Drikker en pepsi twist light i uka. Jupp. Pepsi er nam! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 1.5 l Villa på 2/3 dager Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Noen dager drikker jeg ikke brus i det hele tatt. Kommer an på om jeg gidder å kjøre og kjøpe. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 I dag er det 374 dager siden sist gang jeg drakk ett glass brus... Hadde som nyttårsforsett i fjor og ikke drikke brus.. og jeg har holdt meg til nå og målet er og forsette med det... Før det så drakk jeg vel... tja.. 0.5-1 liter om dagen... og kansje opptil 2-3 liter dagen i helgene.. Hehe.. og drikke er en ting ,men det er jo en annen ting og motvillig få brussmaken i munnen da.. hihi =) Måtte bare nevne det. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vannet der jeg bor er godt, men jeg er litt glad i hukommelsen min Men hvor glad er du i tennene dine? Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er det tannlegene er her for Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Som regel - men sjelden mer - 1 liter (cola) per dag. LAN rekord (uten å tenke på å lage en): 9 liter cola på et døgn.. tror jeg da, var litt høg på slutten Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ligger vel på rundt 1 liter om dagen.. å alt går vel i cola untatt i jula da julebrusen er ute å går Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg drikker en par flasker om dagen.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Drikker kanskje en halvliter om dagen, før drakk jeg ofte to liter om dagen. Har gått over til Imsdal eller vann med kullsyre, mye sunnere Ikke noe spesial importert fra Florida? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Drikker kanskje en halvliter om dagen, før drakk jeg ofte to liter om dagen. Har gått over til Imsdal eller vann med kullsyre, mye sunnere Ikke noe spesial importert fra Florida? I tilfelle du ikke har fått det med deg... "Jokke" er en løgn! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Drikk faktisk minimalt med brus... Det går mest i farris og vatn her..... Men viss eg seier to liter med brus i månaden (og då reknar eg ikkje farris som brus) så bør det stemme ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå