PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Farris og Imdal er godt og billig! Spesielt Farris Grapefruit & Farris Lime. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takke meg til vann fra springen. Drikker 0,5 til 1 liter brus i uka. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Imsdal er godt og billig! right... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 I kantinen hos oss tar de bare ti kroner for Imsdal. 12 for annet mineralvann. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, det er jo vann da... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 I kantinen hos oss tar de bare ti kroner for Imsdal. 12 for annet mineralvann. Big Deal Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jepp. Vann som man kan tappe på flaske hjemme for å ta med på skolen... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Drikker vel et glass eller ingenting på hverdager, litt mer i helgene. Går mest i Cola/Fanta. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg drikker vel egentlig ikke mer en 0,5 liter brus i uka, da jeg foretrekker å drikke Juice (eple eller appelsin-smak) eller vann (vanlig, kaldt og godt vann fra springen). Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ca 1.5 liter cola for dagen her.. kanskje litt mye da men det er godt Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Veldig lite brus men det går mye i iste og sjokomelk.. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Viss jeg har brus drikker jeg det regel messig for fort opp. Hehehe drikker vel som regel 2 liter brus(cola) per dag Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel gjennomsnittlig drikker jeg fra 1-3 liter cola daglig og fra 2-4 liter vann om dagen. Lenke til kommentar
zombien Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Drikker faktisk ganske mye vann jeg. Her i huset så fyller vi vann på sånne mugger og setter i kjøleskapet. Blir så sinykt digg og kaldt. Slår brus anyday.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pleide å drikke 1.5-2 liter om dagen (Coca~Cola) Men i høst kutte jeg endel ned. Er gått mer og mer over til Farris (div smaket) evt BonAqua. Cola forbruket økte igjen i julen, men det hører jo med... Nå er det tilbake til vanlige dager, og jeg kosert meg gjerne med Farris i stedet. Det er jo også mye sunnere og meget forfriskende! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 drikker ca 4.5 liter i uken. Drakk mer før.... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Rien! Rien! Je ne bois rien! (Ingenting, altså) bfisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ca. 2 liter om dagen.. stort sett går det i Cola light. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ca. 2 liter om dagen.. stort sett går det i Cola light. Trodde det var du som var skrekkelig glad i Pepsi Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 I dag er det 374 dager siden sist gang jeg drakk ett glass brus... Hadde som nyttårsforsett i fjor og ikke drikke brus.. og jeg har holdt meg til nå og målet er og forsette med det... Før det så drakk jeg vel... tja.. 0.5-1 liter om dagen... og kansje opptil 2-3 liter dagen i helgene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå