Gå til innhold

Hvor mye brus drikker du?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett hvor mye en kamerat av meg lever for cola så her jeg mistet lysten nesten totalt. Får jeg mulighetnen så skal jeg poste tenna hans her.

Men han bruker ikke tannbørste og bruker cola som munnvann da. Og ikke minst , rullings.... *yuck*

Selv så går det på fanta, mere oppfriskende :yes:

Lenke til kommentar

For mye sukker i cola, så jeg har gått over til cola-light. Jeg er helt avhengig av å få i meg mye væske av en eller annen grunn. Etter at jeg så å si sluttet å drikke halvlitersglass med saft, går der istedet i cola-light.

Har hele tiden en 1,5L i kjøleskapet, og det går ihvertfall en 1,5L flaske til dagen.

Forbannede amerikanere som måtte finne opp dette her. Kunne sikkert klart meg fint med vann fra springen hvis det ikke hadde smakt så jævlig hærk (i forhold). Mulig jeg kan gå over til vann hvis jeg går igjennom en avvenningsperiode på noen måneder.. men hvorfor lide når man har råd til å nyte livet. The american dream all the way! :thumbs:

Lenke til kommentar

Vell.. Skal vi regne desember så drakk jeg 4.5-6liter dagen.. Bare spør Creaturecanis.. Hun kan vitne på at jeg nesten alltid skulle ha julebrus når vi var innom butikken så skulle jeg ha julebrus..

Nå drikker jeg vell ikke en halvliter dagen engang.. Nyttårsfortsett ;)

Har ikke drukket brus på 3dager nå.. Så dette går som smurt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...