knutby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg tar nesten 1 liter om dagen i snitt. Halvliter hver dag + linkehelger å kino osv. Går mest i cola Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg drikker minst en halv liter cola hver dag. Tror jeg ligger på noe lunde det samme som deg Loffelur - kanskje litt mer Cola eier Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ca. 1 - 3 liter i uka avhenger om jeg er på LAN eller hva som helst. mest cola Endret 9. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har Cola-dagbok på skolen (yupp). Den startet den 5., og nå har jeg 10 streker på den (tror jeg). Jeg drikker omtrent 1 liter Cola hver dag, hver uke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg drikker formye, ca. 1.5L om dagen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Alt for mye!! Kjøper en halv liter cola hver dag på skolen og drikker ganske mye i helgene og hvis jeg er på lan så går det jo ekstra mye! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Etter å ha sett hvor mye en kamerat av meg lever for cola så her jeg mistet lysten nesten totalt. Får jeg mulighetnen så skal jeg poste tenna hans her. Men han bruker ikke tannbørste og bruker cola som munnvann da. Og ikke minst , rullings.... *yuck* Selv så går det på fanta, mere oppfriskende Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Brus, hmm... er vel max 0,5L uka, med mindre det er lan eller andre hendelser da. Jeg foretrekker egentlig Juce, eller var det jus det skrivas... samme det. Det er mye bedre en brus i vertfall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 juice - ser du aldri på kartongen? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 juice - ser du aldri på kartongen? Den juicen som brukes her i huset (den svarte fra meieriet) har ikke noe sukker i seg. pH-verdien er en annen sak. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Drikker sjeldent brus, før gikk det minst en liter cola per dag. Men så gikk jeg over til solo pasjonsfrukt, og nå går det bare i vann og kaffe. noen liter vann daglig, pluss ett ukjennt antall kopper kaffe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Drikker kanskje en halvliter om dagen, før drakk jeg ofte to liter om dagen. Har gått over til Imsdal eller vann med kullsyre, mye sunnere Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takke meg til vann fra springen. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 For mye sukker i cola, så jeg har gått over til cola-light. Jeg er helt avhengig av å få i meg mye væske av en eller annen grunn. Etter at jeg så å si sluttet å drikke halvlitersglass med saft, går der istedet i cola-light. Har hele tiden en 1,5L i kjøleskapet, og det går ihvertfall en 1,5L flaske til dagen. Forbannede amerikanere som måtte finne opp dette her. Kunne sikkert klart meg fint med vann fra springen hvis det ikke hadde smakt så jævlig hærk (i forhold). Mulig jeg kan gå over til vann hvis jeg går igjennom en avvenningsperiode på noen måneder.. men hvorfor lide når man har råd til å nyte livet. The american dream all the way! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takke meg til vann fra springen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takke meg til vann fra springen. Og alzheimer ? Sørlandet er kåret til stedet der det er mest bly i vannet... Vannet der jeg bor er godt, men jeg er litt glad i hukommelsen min Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 3liter dagen (ikke kødd heller) når det er TG blir det faktisk så lite som 0.5liter dagen! jeg blir bare litt uggen på TG Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg blir bare litt uggen på TG Rart det der Kan vel legge til at det hender jeg drikker farris og/eller appelsinjus Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Farris Lime er faktisk veldig god. Kan drikkes uanz om den er tam, varm eller kald Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vell.. Skal vi regne desember så drakk jeg 4.5-6liter dagen.. Bare spør Creaturecanis.. Hun kan vitne på at jeg nesten alltid skulle ha julebrus når vi var innom butikken så skulle jeg ha julebrus.. Nå drikker jeg vell ikke en halvliter dagen engang.. Nyttårsfortsett Har ikke drukket brus på 3dager nå.. Så dette går som smurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå