Gå til innhold

Jobb med hjemmekontor eller fysisk arbeid

Anbefalte innlegg

Hei

Grunnet forskjellige personlige årsaker, så er jeg i en situasjon der hvor jeg muligens må se etter et "nytt yrke". De siste årene har jeg stort sett jobbet inne i et kontor/selger yrke. Dagene er preget av mye kunder og "styrt tid" fra kunder, sammen med møtevirksomhet.

Av ulike årsaker så ser jeg etter yrker som enten: har hjemmekontor, eller fysisk aktivitet/bevegelse i arbeidsdagen. Hverdagen jeg ønsker er mindre preget av fysiske møter med kunder/kollegaer, alternativt ser jeg på en jobb hvor jeg er i aktivitet og bevegelse hele dagen og ting ikke er så "formelt".

Jeg er utdannet økonom(bachelor), men ikke innen regnskap. Stort sett jobbet med kundeservice og salg. Har tatt diverse HMS-fag og HR-fag som tillegg.

Lønns "Krav" er muligheten for 550-600 000 årlig inntekt.

Jeg har lenge vurdert tømrer. Dessverre er lønnsnivået ganske lavt her, men det er mulig jeg må "ofre" lønn for trivsel/for å holde meg i arbeidslivet. Det har også vært tanker rundt HMS/Kvalitet eller forskjellige koordinator yrker hvor man er litt inne/ute,. utfordringen er å ha nok erfaring og bevis for å få en slik jobb.

Noen som har vært borti noen slike yrker, og eventuelt har noen tanker? Det er jo litt annerledes nå versus tidligere mtp hjemmekontor og slike løsninger.

- Comadore

Endret av comadore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...