Gå til innhold

Sp4 problemer

Anbefalte innlegg

All installasjon gikk uten feil.

Skulle restarte etter installasjonen men får ikke PC-en opp å gå igjen.

Stopper med en feilmelding: xxxSTOP:0x0000000A + en lang tirade med noe som ser ut som HEX-tall.

Har forsøkt å starte i forskjellig moduser men det samme skjer.

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

Har opplevd det samme.

jeg jobber i en databutikk og har funnet ut at SP4 faktisk ødelegger windowsen istedenfor å forbedre den.

den fikser noen sikkerhetshull. men MS har gjort en feil når de har laget denne pakka.

rett og slett. dropp hele sp4. hold deg til sp 2 eller sp 3

på min win 2k maskin kjører jeg sp2 og den funker best. :D

Lenke til kommentar
Har win 2000 som operativsystem på min maskin, førstegangen jeg lastet ned service pack 4 fikk jeg en del problemer. Dvs problemer med å skrive ut sider fra internett på skriveren, maskinen restartet seg selv. Hver gang jeg åpnet programmet word restartet maskinen seg.
Måtte slette hele service pack4 for å få maskinen til å bli stabil.

For noen dager siden fikk jeg virus inn på maskinen, virusprogrammet mitt klarte ikke å fjerne viruset. Det ble til at jeg reeinstallerte win 2000 på nytt, etterpå har jeg lastet ned alle service pakkene som er tilgjengelig også service pack 4.

Maskinen fungerer nå helt perfekt selv om servic pack 4 er installert, har også lagt inn de samme programmene jeg hadde før reeinstalleringen.

Sitter selv å lurer på hvorfor det oppstod problemer med service pack 4 før reeinstalleringen? :thumbs:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Synes det er skummelt med alle som har problemer etter å installert oppdateringer fra Windows Update. Sikkert ikke en stor andel i prosent som får problemer, men når hele poenget er å løse eksisterende problemer blir det allikavel helt feil. Man kan velge å enten la PCen forbli ubeskyttet (osv.) eller installere oppdateringene og få masse nye problemer - satt noe på spissen.

Selv har jeg akkurat installert SP4, og har ikke merket noen problemer. Skjønner at jeg nærmest burde være takknemmelig :/

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...