Abnorm Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Jeg forsøker å få tilgang til en konto jeg opprettet på YouTube for en stund siden, og blir henvist til Google innlogging. E-posten og passordet som kontoen er knyttet til har jeg (Eget domene og ikke gmail). Men problemet oppstår etter jeg har plottet inn e-post og passord, da blir jeg bedt om å verifisere kontoen igjennom kode på sms, men det telefonnummeret er ikke lenger i bruk. Når jeg ikke får tilgang til kontoen, kan jeg heller ikke logge inn for å oppdatere mitt telefonnummer. Jeg er altså stuck! Hva kan jeg gjøre? Finner ingen steder jeg kan kontakte google for hjelp! Bare slike ubrukelig veiledningsmanualer, som alle ender opp med at jeg igjen må bekrefte telefonnummer. Jeg får også e-poster om mistenkelig forsøk om pålogging, og blir bedt om å bekrefte at dette er meg. JAAA, det er meg!! Endret 25. januar 2022 av Abnorm Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Om du har en admin konto på domenet kan du vel kanskje logge på google workspaces og administrere det derifra? Eller se om du får skrudd av 2 faktor? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 25. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2022 xClaymanx skrev (På 29.11.2021 den 22.31): Om du har en admin konto på domenet kan du vel kanskje logge på google workspaces og administrere det derifra? Eller se om du får skrudd av 2 faktor? Og hvordan får jeg tilgang til google workspaces eller skrudd av 2 faktor når jeg blir nektet innlogging? Jeg må altså bekrefte telefonnummeret først! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Har du prøvd denne? https://support.google.com/accounts/troubleshooter/2402620#ts=2402554 Det gjelder når brukeren “can’t reset the password with a code by text”, så ditt tilfelle med nummer som ikke lenger er i bruk ser ut til å treffe bra. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 25. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Ja det har jeg, men... 1. Jeg trenger ikke tilbakestille noen passord. 2. Før jeg eventuelt skulle tilbakestilt passordet må jeg fremdeles bekreft kontoen. 🙄 Endret 25. januar 2022 av Abnorm Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Vel, jeg tror ikke du har stort flere alternativer enn det verktøyet der. De har også en seksjon som går på «har brukernavn og passord, men får ikke verifiseringskode» men hvis du har prøvd den også uten hell så er det ikke så veldig mye mer å få gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå