squaddie Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Jeg har gjort et oppdrag for et utenlandsk firma, og jeg har fått alle detaljer fra dem slik at jeg kan fakturere de, men jeg har ingen org.nr/firma/enkeltmannsforetak selv. Kan jeg fakturere firmaet som privatperson, eller MÅ jeg ha et org.nr for å kunne gjøre det..? Endret 28. november 2021 av squaddie Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Ja det kan du, bare bruk fødsels og personnummer i stedet for org. nummer. Bare husk at du selv er ansvarlig for å betale din skatt. Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 28. november 2021 Forfatter Del Skrevet 28. november 2021 13 minutes ago, Raimop said: Ja det kan du, bare bruk fødsels og personnummer i stedet for org. nummer. Bare husk at du selv er ansvarlig for å betale din skatt. Oi, så utrolig bra å høre! Men, jeg har frikort, så hvordan er det jeg legger inn det da..? Det er snakk om et lite oppdrag på et par tusen kroner (firmaet betaler meg i euro, selvfølgelig) Kan jeg bruke f.eks Conta til dette, hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå