Formula90 Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter... Endret 28. november 2021 av Formula90 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 On 11/28/2021 at 12:36 PM, Formula90 said: Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter... Madammen opplevde det på en Z flip 1 (eller er det 2?). Hun sendte inn og fikk ny mobiltelefon (flip 3) pga delemangel. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Formula90 skrev (På 28.11.2021 den 12.36): Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter... Hvis du aktiverte det gratis året med samsung care reparerer de gratis. Min er like fin, har mistet den flere ganger i pakken og åpnet/lukket tusenvis av ganger. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Fikk dette på min Z Fold 2 for ei uke siden, conmodo mener visst dette er min skyld Bilde før jeg sendte den inn ^^ Endret 11. januar 2022 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Stilig når "skadene" i skjermen er så små at de omtrent må ha mikroskop for å se dem + holde mobilen i rett vinkel Bilder jeg fikk fra conmodo ^^ Endret 11. januar 2022 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Detta var jo ikke akkurat gratis Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) 1 hour ago, MariusJS said: Detta var jo ikke akkurat gratis Verkstedet må vel arguementere for at "skadene" (vanlig slitasje i mine øyne) de fant er grunn til feilen du har reklamert på. I dette tilfellet er de små merkene conmodo fant et stykke unna feilen du har reklamert på. Hvordan kan de si at det ene fører til det andre? Jeg tror ikke conmodo har rett i denne saken, der er bare mye lettere å skylde på kunden... Endret 11. januar 2022 av Axefjord Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 11 minutes ago, Axefjord said: Verkstedet må vel arguementere for at "skadene" (vanlig slitasje i mine øyne) de fant er grunn til feilen du har reklamert på. I dette tilfellet er de små merkene conmodo fant et stykke unna feilen du har reklamert på. Hvordan kan de si at det ene fører til det andre? Jeg tror ikke conmodo har rett i denne saken, der er bare mye lettere å skylde på kunden... Jepp, har en sak gående så får vi se Lenke til kommentar
Ovaloinen Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Ovaloinen skrev (9 minutter siden): Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Power vet jo ikke hav kundeservice er på noen som helst måte. Så her må du bare stå på ditt og ta saken til forbrukerrådet om nødvendig. Har selv opplevd at Power påsto at det var min feil at USB porten på en MacBoook ikke funket, mens Apple tok ansvar og fikset det med en gang da jeg kontaktet dem. Power er helt håpløse. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 On 1/17/2022 at 8:56 PM, Ovaloinen said: Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 MariusJS skrev (6 timer siden): Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service Litt på siden, men Sjekk innbo forsikringen din. Fant ut at sambo sin LO innbo forsikring dekket hele husstanden sine mobiler og jeg mener egenandel var bare 500kr. Ihvertfall et rimelig alternativ for min del Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 On 2/14/2022 at 6:52 AM, minim said: Litt på siden, men Sjekk innbo forsikringen din. Fant ut at sambo sin LO innbo forsikring dekket hele husstanden sine mobiler og jeg mener egenandel var bare 500kr. Ihvertfall et rimelig alternativ for min del Har begge LO Favør så får dere 0kr egenandel Krangler egentlig bare på pur faen siden jeg mener det power/samsung/conmodo driver med er bullshit 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 MariusJS skrev (13 minutter siden): Har begge LO Favør så får dere 0kr egenandel Krangler egentlig bare på pur faen siden jeg mener det power/samsung/conmodo driver med er bullshit Ikke uenig i det og hadde nok gjort det samme 😛 Vet bare at mange ikke er klar over disse fordelene i innbo forsikringen så det var verdt et tips så du ikke worst case måtte cashe ut. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. august 2022 Del Skrevet 12. august 2022 On 1/17/2022 at 8:56 PM, Ovaloinen said: Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Kan forresten ta en final update nå som saken med forbrukerrådet er lukket. De rådet meg til å få en uttalelse fra ett annet autorisert verksted, og det virker litt som han som hadde sommerjobben på det andre verkstedet misforstod, så istedetfor en uttalelse så fikset de bare telefonen på garanti! TLDR; Ikke send inn telefonen på garanti til power, ta den heller med til noen som kan å yte service, for det ordet finnes ikke hos conmodo som power bruker. (Har hørt en del helt ville historier oppigjennom med folk som har sendt telefonene til conmodo generelt) 1 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 On 2/14/2022 at 12:25 AM, MariusJS said: Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service Det er ikke nødvendigvis sant. Telia (og verkstedet deres) brukte dessverre 1 måned på å vente på reservedeler. Men da delene ikke kom, så fikk madammen en ny flip 3, oppgradert fra flip original. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå