KarvaBlad Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Jeg får varsler to steder ved reaksjoner på mine innlegg, og/eller at noen har sitert meg. 1. På bjella øverst til høyre. Vises som rød prikk med tall inni. Veldig bra. 2. Nederst på skjemen. Vises som pop-up-tekstboks og lyd. Når jeg trykker på varsel 2, vises det relevante innholdet som varselet peker til. Men likevel forsvinner ikke den røde prikken på bjella. Det bør den. Endret 28. november 2021 av KarvaBlad Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Det at varsel ikke forsvinner selv om man har lest innlegg - at man MÅ trykke på bjella uansett, er det varslet om xxx ganger over lang tid, men ingenting skjer, så det er vel slik de vil ha det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 KarvaBlad skrev (4 timer siden): Når jeg trykker på varsel 2, vises det relevante innholdet som varselet peker til. Men likevel forsvinner ikke den røde prikken på bjella. Det bør den. Hei. Takk for tilbakemeldingen. Dette er noe forumprogramvaren (Invision Community) gjør og ikke noe vi får fikset opp i. Vi får håpe det er fikset ved neste oppdatering. Lenke til kommentar
Wall Dorf Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 KarvaBlad skrev (4 timer siden): Når jeg trykker på varsel 2, vises det relevante innholdet som varselet peker til. Men likevel forsvinner ikke den røde prikken på bjella. Det bør den Pussig det der - hos meg forsvinner alle varsler når jeg trykker på et av dem!😷 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Omnia vincit amor skrev (På 28.11.2021 den 16.57): Hei. Takk for tilbakemeldingen. Dette er noe forumprogramvaren (Invision Community) gjør og ikke noe vi får fikset opp i. Vi får håpe det er fikset ved neste oppdatering. Hvis dere vil ha dette rettet, og bruker tredjepartsprogramvare, så kan dere jo faktisk rapportere dette videre til utviklerne, eller, om de vil ha det sånn, legge til en innstilling/konfigureringsmulighet som gjør dere i stand til å endre oppførelsen, eventuelt hver bruker. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå