Panter Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fytterakkern hvor mye bedre Hotmail er blitt nå med tanke på spam. Før fikk jeg vel om dagen 10 spam i innboksen og 30 som gikk rett i junkmailfolderen. Nå er dette nede i 1 til 0 stk! Det er akseptabelt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fytterakkern hvor mye bedre Hotmail er blitt nå med tanke på spam.Før fikk jeg vel om dagen 10 spam i innboksen og 30 som gikk rett i junkmailfolderen. Nå er dette nede i 1 til 0 stk! Det er akseptabelt eg har 1-2 i uka,og eg har svakt filter,herligt Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Eg og har merka det men eg bruker "Useriøs e-post" filter Lenke til kommentar
master_x Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Toppers!! det er diggbart.. Hadde vel ca 30 i junkmailboksen og 4-5 i inboxen før. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvilke forandringer har de innført for at det har blitt slik? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvilke forandringer har de innført for at det har blitt slik? De har laget et nytt internt spam filter. Har ikke hatt en eneste spam mail siden de innførte dette Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja får nesten ikke noe spam lenger. Kjempe deilig Bra jobba av hotmail Lenke til kommentar
anbar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 herlig enig, dette er bare toppers, har riktignok junk mail filteret paa nesten fullt, men for fikk jeg alt fra 30-50 junks, naa faar jeg ingen... mitt personlige junkmail adresser arkiv er desverre fullt, ble fullt nesten med en gang det komm ut Men det trenger jeg som sagt ikke naa lenger Kjedemail havner ogsaa i junk foldern Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja får nesten ikke noe spam lenger. Kjempe deilig Jeg får nesten ikke MAIL lenger (i det hele og store)! Spammailen gav meg i det minste en følelse av at noen visste om at jeg var her... ... AS IF! Deilig med spamfri mailboks. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, det er ikke bare hotmail som har nedgang. På min start konto er det også stor nedgang. Og godt er det Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå har det jo i den siste tiden blitt slått knallhardt ned på de virkelig store spammerne i USA så total mengde spam er nok også blitt mindre av frykt for å bli idømt enorme bøter. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Personlig synes jeg det er helt utrolig at folk klarer å gratulere Hotmail for å innføre tjenester som de siste tre-fire årene har vært standard hos andre email-leverandører. Det er faktisk skremmende at folk ikke ser på slike tjenester med litt mer kritiske øyne, men hallo - det er jo Hotmail, fristedet for fjortiser og 1st time net users så jeg antar det er like greit at de lærer at nettet er fullt av drit. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Personlig synes jeg det er helt utrolig at folk klarer å gratulere Hotmail for å innføre tjenester som de siste tre-fire årene har vært standard hos andre email-leverandører. Det er faktisk skremmende at folk ikke ser på slike tjenester med litt mer kritiske øyne, men hallo - det er jo Hotmail, fristedet for fjortiser og 1st time net users så jeg antar det er like greit at de lærer at nettet er fullt av drit. Hotmail er vell den mest brukte lr Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) "Vel", og ja; den er en av verdens mest brukte gratis mail-jenester men kvantitet har aldri vært, og vil aldri bli, noen garanti for kvalitet. Endret 9. januar 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fytterakkern hvor mye bedre Hotmail er blitt nå med tanke på spam.Før fikk jeg vel om dagen 10 spam i innboksen og 30 som gikk rett i junkmailfolderen. Nå er dette nede i 1 til 0 stk! Det er akseptabelt har aldri i mitt liv noen gang fått spam på noen av emailene mine... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fytterakkern hvor mye bedre Hotmail er blitt nå med tanke på spam.Før fikk jeg vel om dagen 10 spam i innboksen og 30 som gikk rett i junkmailfolderen. Nå er dette nede i 1 til 0 stk! Det er akseptabelt har aldri i mitt liv noen gang fått spam på noen av emailene mine... jeg har heller ALDRI fått en eneste "søppel post", hverken hos hotmail eller andre Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fytterakkern hvor mye bedre Hotmail er blitt nå med tanke på spam.Før fikk jeg vel om dagen 10 spam i innboksen og 30 som gikk rett i junkmailfolderen. Nå er dette nede i 1 til 0 stk! Det er akseptabelt har aldri i mitt liv noen gang fått spam på noen av emailene mine... jeg har heller ALDRI fått en eneste "søppel post", hverken hos hotmail eller andre vi er visst av den høyerestående sorten av homo sapiens jeg og deg da, som ikke får sånnt "søppel" Søppel mailer er for søppel folk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 dette er veldig bra av Hotmail staffet, har ikke fått en eneste spam post siden jeg signa opp for 3måneder siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå