Tha sims Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dette var stoooooort..... Kom over det når jeg var på qxl.no..... Fikk lyst til å kjøpe en slik og seff. modde i det... http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=1&Catg=11766 Lenke til kommentar
razer Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Såg dette når jeg satt og surfa igår jeg og Fikk lyst å kjøpe dette og slenge alle de 4 pc'ene min inni der Lenke til kommentar
Jonet Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har et enda større. Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har ikke sette støggere kabbis Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 har ikke sette støggere kabbis Hehe... må vel si meg enig at den ikke ser så bra ut, men STOR er den. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Innstalere seng + bad, kanskje et kjøkken og ta med på TG... Når du kan sitte inni kassa og spille er det for stort ! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Innstalere seng + bad, kanskje et kjøkken og ta med på TG...Når du kan sitte inni kassa og spille er det for stort ! Hehe... kanske oxo sette på fire hjul og en mopedmotor. Inrede med seng, playstation, bad, kjøkken og et nettverk på ca 12 maskiner. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det der var jo bare pytte lite i forhold til mitt... det veier ca. 100kg. uten HW og PSU! og nei det er ikke et egetmekka trekabinett, det er et ekte digital monster..! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 det der var jo bare pytte lite i forhold til mitt...det veier ca. 100kg. uten HW og PSU! og nei det er ikke et egetmekka trekabinett, det er et ekte digital monster..! Hva er det som veier så mye? er det kassa eller for mange komponenter inni? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 det der var jo bare pytte lite i forhold til mitt...det veier ca. 100kg. uten HW og PSU! og nei det er ikke et egetmekka trekabinett, det er et ekte digital monster..! Få se bilde!!!!!! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 det der var jo bare pytte lite i forhold til mitt...det veier ca. 100kg. uten HW og PSU! og nei det er ikke et egetmekka trekabinett, det er et ekte digital monster..! Få se bilde!!!!!! Ja, det kunne vært intressant Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg har nå gitt opp dette kabinettet (ble litt tungvint å ha med på LAN!), så alt rotet som er inni den nå skal trykkes inn i et Lian Li miditower..! er ganske store og uredigerte bilder, men det var det jeg gadd å grave fram... side og forran masse flere bilder her også Endret 31. januar 2004 av bussemannen Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Psyko! En ny kasse er ikke så dyr sjekk Microplex He he Lenke til kommentar
Jonet Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Stygge? De fikk designpris i sin tid. Man fargen på det store er jo litt utradisjonell. Hva synes dere om dette da? Litt lite bilde men..... PS! Vi starter snart å kjøre kabinetter på bossplassen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå