trn100 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Kom bort i Santander i forbindelse med finansiering av et bilkjøp, og fikk nesten på kjøpet et nytt kredittkort. For å teste har jeg nå brukt det 2 ganger og skylder liksom 800,- som jeg ønsker å betale, men finner ingen steder jeg kan gjøre det? Går inn på Santander bank og får beskjed om at jeg er 800,- i minus, men ikke noe som helst info om hvordan jeg kan betale, bare en sløv melding om at faktura ikke er sendt? Noen som vet? Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Nå vet ikke jeg helt hvordan det fungerte hos deg. Når jeg fikk santander Rød så satt jeg opp en dato hvor forfall skulle være. Nå får jeg hver eneste måned faktura på epost (04) med forfall den 20. Om disse transaksjonene på 800kr ble gjort samme måned så skal du ikke se bort ifra at regningen ikke har blitt sendt bare. Nå vet ikke jeg helt hvordan det fungerte hos deg. Når jeg fikk santander Rød så satt jeg opp en dato hvor forfall skulle være. Nå får jeg hver eneste måned faktura på epost (04) med forfall den 20. Om disse transaksjonene på 800kr ble gjort samme måned så skal du ikke se bort ifra at regningen ikke har blitt sendt bare. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 trn100 skrev (19 minutter siden): Kom bort i Santander i forbindelse med finansiering av et bilkjøp, og fikk nesten på kjøpet et nytt kredittkort. For å teste har jeg nå brukt det 2 ganger og skylder liksom 800,- som jeg ønsker å betale, men finner ingen steder jeg kan gjøre det? Går inn på Santander bank og får beskjed om at jeg er 800,- i minus, men ikke noe som helst info om hvordan jeg kan betale, bare en sløv melding om at faktura ikke er sendt? Noen som vet? Last ned appen til Santander der finner du kontonr. og kidnr. som du skal bruke. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. november 2021 Forfatter Del Skrevet 25. november 2021 (endret) RAVKØM skrev (9 minutter siden): Last ned appen til Santander der finner du kontonr. og kidnr. som du skal bruke. Har gjort det, og finner den informasjonen du nevner, men det virker for meg utrolig komplisert? I alle andre sammenhenger er det enkelt å gjøre opp for seg, man kan klikke på et beløp man skylder og betale med Vipps eller overføring. Hvorfor virker det som om Santander ØNSKER å gjøre det vanskeligere enn det er å få betale for seg? Jeg ønsker å betale det jeg skylder nå for å bli ferdig med det, men Santander vil helst at jeg venter til rentene begynner å løpe? Tror jeg altså! Men takk for innspill! 🙂 Endret 25. november 2021 av trn100 Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 trn100 skrev (1 minutt siden): Har gjort det, og finner den informasjonen du nevner, men det virker for meg utrolig komplisert? I alle andre sammenhenger er det enkelt å gjøre opp for seg, man kan kokke på et beløp man skylder og betale med Vipps eller overføring. Hvorfor virker det som om Santander ØNSKER å gjøre det vanskeligere enn det er å få betale for seg? Jeg ønsker å betale det jeg skylder nå for å bli ferdig med det, men Santander vil helst at jeg venter til rentene begynner å løpe? Tror jeg altså! Men takk for innspill! 🙂 Har du egen nettbank? hvis du har det logg deg inn klikk på betal fyll inn kontonr. kidnr. og beløp klikk på betal, ferdig. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. november 2021 Forfatter Del Skrevet 25. november 2021 RAVKØM skrev (2 minutter siden): Har du egen nettbank? hvis du har det logg deg inn klikk på betal fyll inn kontonr. kidnr. og beløp klikk på betal, ferdig. Takk for tips! Joda, skal nok finne ut av det! KID nummer har jeg ikke siden fakturaene enda ikke er laget, men jeg bare lurer på hvorfor Santander gjør det så jævla vanskelig? Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 trn100 skrev (2 minutter siden): Takk for tips! Joda, skal nok finne ut av det! KID nummer har jeg ikke siden fakturaene enda ikke er laget, men jeg bare lurer på hvorfor Santander gjør det så jævla vanskelig? Enkleste er å vente på faktura og betale da, faktura bruker å komme ca 14 dager før forfall. Blir ikke renter da. 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. november 2021 Forfatter Del Skrevet 25. november 2021 RAVKØM skrev (5 minutter siden): Enkleste er å vente på faktura og betale da, faktura bruker å komme ca 14 dager før forfall. Blir ikke renter da. Jeg liker å gjøre opp for meg når jeg har pengene, men avventer faktura denne gangen så får vi se 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå