Mester_E Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei! Jeg har et sykt problem mef maskinen. Når jeg klikker på min datamaskin, kommer det opp "søk etter filer eller mapper-greia" i stedet! Og klikker jeg på papirkurven, kopierer den bare en snarvei av den. Noen som vet hva dette har seg? Skal på LAN i kveld og trenger svar fort! takk! Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Skulle gjerne hatt hjelp fort ! Er så stress å formatere PÅ lan! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Restart PCen . Ellers er det bare til å reinstallere. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ja jeg har prøvd å restarta... Hjalp ikke :| Men hvordan kan jeg reinstallere uten å formatere? kommer det et valg der det står "repair" eller? Vil det da være mye jeg må legge inn på nytt osv? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 På xp installasjons cd kan du velge "repair" i stedet for å reinstallere hele operativsystemet. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 system restore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå