Gå til innhold

Roblox saksøker spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allostasis skrev (15 timer siden):

Vi er komt der ja.

Ja, vi har kommet til det punktet at det ikke lenger er lov å komme med trusler om vold mot andre. Dette er en god stund siden og det har vært en del av norsk straffelov så lenge jeg har levd i det minste.

Mulig du burde ha lest artikkelen litt bedre eventuelt utdype hva du mener? Akkurat nå virker du som om du forsvarer retten han har til å true folk på livet og spre falsk informasjon om at det er en aktiv skytehendelse på en messe som skapte panikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
4 hours ago, Yopaz said:

Ja, vi har kommet til det punktet at det ikke lenger er lov å komme med trusler om vold mot andre. Dette er en god stund siden og det har vært en del av norsk straffelov så lenge jeg har levd i det minste.

Mulig du burde ha lest artikkelen litt bedre eventuelt utdype hva du mener? Akkurat nå virker du som om du forsvarer retten han har til å true folk på livet og spre falsk informasjon om at det er en aktiv skytehendelse på en messe som skapte panikk.

Nei, vi er komt der, som i han har komt der. Hørte bare fra en annen sak at han ble banna for å bruke banneord over mic i spillet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Yopaz skrev:

Vi er komt der ja.

En person med litt omtanke vil skjønne at det hele er en spøk, han gjøre jo det for å få clicks ved at media snakker om dette..
Lenke til kommentar
Jarde skrev:
Yopaz skrev:

Vi er komt der ja.

En person med litt omtanke vil skjønne at det hele er en spøk, han gjøre jo det for å få clicks ved at media snakker om dette..
Fortnite prænkzzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...