Snikpellik Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Tetzschner er helt på jordet her. Må si jeg digger Gharahkhanis sterke engasjement mot det forferdelige regimet i Iran. Fantastisk at vi har en stortingspresident som bruker stemmen sin til det. Endret 9. november 2022 av Snikpellik 4 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg må si at jeg digger at man nå har mye blest om hva slags rolle en stortingspresident egentlig skal ha. For det er betenkelig at det ikke er skikkelig avklart. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 jjkoggan skrev (2 timer siden): De kan ikke konsentrere seg hvis etnisk norske ikke flytter Det finnes < 4% folk med innvandrerbakgrunn på Stortinget. Det er ikke overraskende at det finnes noe få politikere med innvandrerbakgrunn hvis det finnes valgdistrikter i Oslo med en stor andel stemmere med innvandrerbakgrunn Er over 5% altså 1/20. De er også valgt inn fra distrikter slik som Rogaland og Telemark, og ikke bare Akershus og Oslo. Hadde bare utlendinger stemt på dem, så hadde det vært 0% 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Tetzschner er helt på jordet her. Må si jeg digger Gharahkhanis sterke engasjement mot det forferdelige regimet i Iran. Fantastisk at vi har en stortingspresident som bruker stemmen sin til det. Her er vi enige! Synes at det er bra at Gharahkhani kritiserer regimet. Endret 9. november 2022 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Stemmer det at innvandrere beholder vanskelige navn, og forlanger at andre skal uttale dem riktig? "Tetszchner, Gharahkhani, Koritzinsky" er vanskelige etternavn når de samles på ett brett. Etter min mening kan slike navn med fordel forkortes. Bare en ide fra min side, men det kan være at Gharahkhani betyr Gharah Khan. Noe som i tilfelle gjør det veldig eksotisk. Men virker som han ellers jobber for å vise at han er norsk. Familien Wolff Koritzinsky følte sikkert de gjorde nok ved å sløyfe mellomnavnet "Wolff" i nyere tid. Men Koritzinsky er også et noe vanskelig etternavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå