Spillredaksjonen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Amazon ønsker å lage TV-serien basert på Mass Effect Skal være nær en avtale med EA. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Radford Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Noe fallhøyde mao… Skal ikke legge skjul på at Mass Effect er en av mine absolutt favoritt IPer. 3 Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Mass Effect er min favoritt IP, hands down. Til og med Andromeda var ganske moro, spesielt etter noen oppdateringer og med noen mods installert. Jeg er ikke 100% i mot en film/tv serie, men filmer og serier basert på spill blir dessverre sjeldent bra. Bra det er snakk om en serie ettersom de kan gå litt dypere inn i kildemateriale, men jeg har ikke troen på at dette blir bra. Krysser fingrene og håper på det beste. Et godt resultat hadde vært fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Owlman skrev: Mass Effect er min favoritt IP, hands down. Til og med Andromeda var ganske moro, spesielt etter noen oppdateringer og med noen mods installert. Jeg er ikke 100% i mot en film/tv serie, men filmer og serier basert på spill blir dessverre sjeldent bra. Bra det er snakk om en serie ettersom de kan gå litt dypere inn i kildemateriale, men jeg har ikke troen på at dette blir bra. Krysser fingrene og håper på det beste. Et godt resultat hadde vært fantastisk. Jeg tror en prequel serie til spillene hadde vært best, noe som ikke har nok innhold til å være et spill. First Contact War, eller mer bakgrunnshistorie til TIM. Noe har nok blitt tatt opp i noen av bøkene, men tror det fortsatt har potensiale for å være en god serie. Har ikke lyst til å se amazon kødde med Commander Shepard, tror ikke det klaffer bra. Men blir ikke overasket hvis det viser seg at Henry Cavill ender opp som Commander Shepard etter det krypiske instagram bildet fra tidligere i år. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Etter ME3 var det over for min del. De hadde et nytt univers på linje med Star Wars og Star Trek men med en slik flause av en avslutning er det bare å gi opp og gå hjem. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Owlman skrev: Owlman skrev: Mass Effect er min favoritt IP, hands down. Til og med Andromeda var ganske moro, spesielt etter noen oppdateringer og med noen mods installert. Jeg er ikke 100% i mot en film/tv serie, men filmer og serier basert på spill blir dessverre sjeldent bra. Bra det er snakk om en serie ettersom de kan gå litt dypere inn i kildemateriale, men jeg har ikke troen på at dette blir bra. Krysser fingrene og håper på det beste. Et godt resultat hadde vært fantastisk. Jeg tror en prequel serie til spillene hadde vært best, noe som ikke har nok innhold til å være et spill. First Contact War, eller mer bakgrunnshistorie til TIM. Noe har nok blitt tatt opp i noen av bøkene, men tror det fortsatt har potensiale for å være en god serie. Har ikke lyst til å se amazon kødde med Commander Shepard, tror ikke det klaffer bra. Men blir ikke overasket hvis det viser seg at Henry Cavill ender opp som Commander Shepard etter det krypiske instagram bildet fra tidligere i år. Gi meg heller Freddie Prince Jr, om det må være en mann i Shepard-rollen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Lykke til med å lage film basert på Mass Effect universet. En ting er å komprimere ned en historie til et par drøye timer give or take, noe annet er å skape universet og karakterene uten at det koster skjorta. Filmen fortjener jo noe ala Valerian (Luc Besson) på steroider, og den filmen var svindyr å lage p.g.a kvalitetsfokuset. Noe halvbra kommer fansen til å mislike sterkt. Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 MomentousMomentum skrev: Owlman skrev: Owlman skrev: Mass Effect er min favoritt IP, hands down. Til og med Andromeda var ganske moro, spesielt etter noen oppdateringer og med noen mods installert. Jeg er ikke 100% i mot en film/tv serie, men filmer og serier basert på spill blir dessverre sjeldent bra. Bra det er snakk om en serie ettersom de kan gå litt dypere inn i kildemateriale, men jeg har ikke troen på at dette blir bra. Krysser fingrene og håper på det beste. Et godt resultat hadde vært fantastisk. Jeg tror en prequel serie til spillene hadde vært best, noe som ikke har nok innhold til å være et spill. First Contact War, eller mer bakgrunnshistorie til TIM. Noe har nok blitt tatt opp i noen av bøkene, men tror det fortsatt har potensiale for å være en god serie. Har ikke lyst til å se amazon kødde med Commander Shepard, tror ikke det klaffer bra. Men blir ikke overasket hvis det viser seg at Henry Cavill ender opp som Commander Shepard etter det krypiske instagram bildet fra tidligere i år. Gi meg heller Freddie Prince Jr, om det må være en mann i Shepard-rollen. Mulig det blir litt merkelig om Shepard har stemmen til James Vega, men hvem vet. Lenke til kommentar
HMidtt93 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Mange som foretrekker femshep over broshep. Så hvordan løser de den tvisten? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 De kan jo safe og kjøre transshep, så tenker de vel at alle må bli fornøyd. 6 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Masse potensiale. Enorm fallhøyde. Vi får se hva det ender opp med. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) 22 hours ago, HMidtt93 said: Mange som foretrekker femshep over broshep. Så hvordan løser de den tvisten? Må ikke være Shepard i hovedrollen. Kan være en fersk story satt i Mass Effect universet. Men ja, det er mest sannsynlig snakk om Shepard trilogien, noe jeg syntes er synd. Endret 25. november 2021 av Randalf the Black Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) Om det blir en Shepard historie så håper jeg at de henter noen mer spenstig enn Henry Cavill eller lignende. Rimelig kjedelig type. 22 hours ago, vidor said: De kan jo safe og kjøre transshep, så tenker de vel at alle må bli fornøyd. Cillian Murphy som transshep? 🤔 Endret 25. november 2021 av Deimos_Anomaly 1 Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 vidor skrev: De kan jo safe og kjøre transshep, så tenker de vel at alle må bli fornøyd. Da blir det en insult mot asari XD Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Owlman skrev: Mass Effect er min favoritt IP, hands down. Til og med Andromeda var ganske moro, spesielt etter noen oppdateringer og med noen mods installert. Jeg er ikke 100% i mot en film/tv serie, men filmer og serier basert på spill blir dessverre sjeldent bra. Bra det er snakk om en serie ettersom de kan gå litt dypere inn i kildemateriale, men jeg har ikke troen på at dette blir bra. Krysser fingrene og håper på det beste. Et godt resultat hadde vært fantastisk. Serien på Netflix av The Witcher er jo veldig bra da, så man kan jo håpe :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå