Spillredaksjonen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Farming Simulator 22 har flere spillere enn Battlefield 2042 på Steam EAs nyeste skytespill får slakt av fansen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Skolelim123 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Digger battlefield 2042 😊 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Verdt å lage sak om? 😂 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 1 hour ago, barezell said: Verdt å lage sak om? 😂 Når et AAA spill gjør det overaskende dårlig er det en nyhet ja, Farming simulator er bare symptomet på hvor dårlig det går. Samme med Last Duel, en film de greide å bruke 100 000 000 dollar på å lage, og tjente inn 27 millioner. Også en nyhet. spesielt når Ridley Scott går full "boomer" og kjefter på milinials. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Men som blir pekt ut i saken så er det ikke steam hvor spillet primært spilles/kjøpes. Så blir det litt for håpløs overskrift for min del. 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 barezell skrev (20 timer siden): Men som blir pekt ut i saken så er det ikke steam hvor spillet primært spilles/kjøpes. Så blir det litt for håpløs overskrift for min del. Jeg driter i om det er 20k eller 2000 som spiller så lenge det fungerer bra og serverne er fulle. Det er også mulig at Farming Simulator 22 er skikkelig bra? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 DrAlban3000 skrev (39 minutter siden): Jeg driter i om det er 20k eller 2000 som spiller så lenge det fungerer bra og serverne er fulle. Det er også mulig at Farming Simulator 22 er skikkelig bra? Har jeg skrevet noe annet? Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 barezell skrev (1 time siden): Har jeg skrevet noe annet? Har jeg skrevet at du har skrevet noe annet? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 DrAlban3000 skrev (7 minutter siden): Har jeg skrevet at du har skrevet noe annet? Strengt tatt ikke. hehe. Bare skjønte ikke hvorfor du siterte meg. Mulig jeg mistolket innlegget ditt 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Gunfreak skrev (På 24.11.2021 den 18.12): Når et AAA spill gjør det overaskende dårlig er det en nyhet ja, Farming simulator er bare symptomet på hvor dårlig det går Men denne artikkelen sier jo ingenting om hvor bra eller dårlig BF2042 gjør det. Det sier kun noe om hva som rapporteres til steam. De fleste kjøper nok spillet via Origin, og selv når du kjøper det via Steam så er det kun en peker til Origin som igjen kjører spillet. Jeg vet ikke engang om playtime og antall brukere logges riktig fra Steam, med tanke på at det går via Origin til slutt. F.eks. spilles World War 3 via deres egen launcher, så det eneste steam gjør er å starte den. Altså med mindre de tar med all statistikk så er dette en ikke-sak som egentlig kun sier at Farming Simulator 2022 gjør det bedre enn forrige versjon. Ikke noe om hvor bra eller dårlig BF2042 gjør det. Jeg er en av de som er kritisk til BF2042, og avbestilte min pre-order. Men likevel synes jeg denne artikkelen er mangelfull. Endret 27. november 2021 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå