Gå til innhold

Farming Simulator 22 har flere spillere enn Battlefield 2042 på Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, barezell said:

Verdt å lage sak om? 😂

Når et AAA spill gjør det overaskende dårlig er det en nyhet ja, Farming simulator er bare symptomet på hvor dårlig det går. 
Samme med Last Duel, en film de greide å bruke 100 000 000 dollar på å lage, og tjente inn 27 millioner. Også en nyhet. spesielt når Ridley Scott går full "boomer" og kjefter på milinials.

• Liker 2
Lenke til kommentar
barezell skrev (20 timer siden):

Men som blir pekt ut i saken så er det ikke steam hvor spillet primært spilles/kjøpes. Så blir det litt for håpløs overskrift for min del. 

Jeg driter i om det er 20k eller 2000 som spiller så lenge det fungerer bra og serverne er fulle. 

Det er også mulig at Farming Simulator 22 er skikkelig bra?

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 24.11.2021 den 18.12):

Når et AAA spill gjør det overaskende dårlig er det en nyhet ja, Farming simulator er bare symptomet på hvor dårlig det går

Men denne artikkelen sier jo ingenting om hvor bra eller dårlig BF2042 gjør det. Det sier kun noe om hva som rapporteres til steam. De fleste kjøper nok spillet via Origin, og selv når du kjøper det via Steam så er det kun en peker til Origin som igjen kjører spillet. Jeg vet ikke engang om playtime og antall brukere logges riktig fra Steam, med tanke på at det går via Origin til slutt. F.eks. spilles World War 3 via deres egen launcher, så det eneste steam gjør er å starte den.

Altså med mindre de tar med all statistikk så er dette en ikke-sak som egentlig kun sier at Farming Simulator 2022 gjør det bedre enn forrige versjon. Ikke noe om hvor bra eller dårlig BF2042 gjør det.

Jeg er en av de som er kritisk til BF2042, og avbestilte min pre-order. Men likevel synes jeg denne artikkelen er mangelfull.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...