Clear Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg er på jakt etter en skjerm som for det meste skal brukes til foto , og noe videoredigering. 32" 4K IPS Hvis mulig 10 bits fargepanel Godt kalibrert ifra fabrikk Prisklassse 5-10 000,- Må kunne høydejusteres , gjerne swivel +tilt Foretrekker å kjøpe fra Komplett eller Proshop. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Disse treffer på de fire første kriteriene samt at alle er under 10 000,- Så får du gjøre videre undersøkelser selv? Lenke til kommentar
Clear Skrevet 24. november 2021 Forfatter Del Skrevet 24. november 2021 Takk , har allerede sjekket de skjermene. Ikke bare reviews , men også tilbakemeldinger fra brukere som har brukt skjermen over tid. Jeg skrev fra 5000,- da jeg allerede har LG skjermen i sikte. Den har samme panelet fra BOE som storebroren 880. Omtrent det eneste som skiller er foten + at storebroren støtter prokalibrering. Skjermene fra BenQ våger jeg meg neppe på.Gode reviews , men tilbakemelding fra de som har skjermen er ikke så bra. Problemer med linjer som oppstår + flickering ....osv. Proskjermene deres er derimot knallgode. Dell er vel mere på det jevne. Gigabyte M32U er en gamingskjerm. Har hørt at gamingskjerm ikke er optimalt for foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå