Nikko0t Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Har lyst til å kjøpe dette høytalersettet (https://www.komplett.no/product/1149100/tv-lyd-bilde/hoeyttalere/gulvstaaende/klipsch-rp-280f-premiere-par#) fra komplett, men er usikker på hilken forsterker eller Audio reciver jeg trenger? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 En hvilken som helst stereoforsterker eller receiver med sub-utgang og de kvaliteter og funksjoner som du ønsker. Lenke til kommentar
Nikko0t Skrevet 23. november 2021 Forfatter Del Skrevet 23. november 2021 Hvordan vet jeg om receiveren har en sub-utgang? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Det står som regel på specsa, du har ikke sagt noe om pris men Yamaha rx-v6a skal være ganske bra. 2 x basshøyttaler-utgang (RCA) - bak Lenke til kommentar
Nikko0t Skrevet 23. november 2021 Forfatter Del Skrevet 23. november 2021 Snakka med folka på soundgarden.no og de sa jeg burde skaffe meg en Cambridge Audio AXR100D som koster litt, men må kanskje bruke såpass på en Stereo receiver med det oppsettet jeg ønsker. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Hei har du laget ny bruker? Samme post her: Som de andre har skrevet over, så kan du få grei lyd i dette med nesten hva som helst. Om du har god råd, kjøp gjerne Cambridge Audio AXR100D. Er du rasjonell, kjøper du en brukt NAD T744 eller lignende. Jeg bruker selv SMSL SMSL Q5 Pro med en KEF 15" aktiv Sub og to B&W høyttalere på stativ. Låter bra. Har også en T744 med lav konefaktor. Den står gjemt bort på boden. Den låter enda bedre (testet optisk inn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå