Onkel Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Noen som har erfaringer med OpenGL som ikke virker trass i nylig installerte Detonator 23.11? Har et Gainward GF2-MX på et VIA K7-etellerannet (Hvordan finner man ut chipsett-info om hovedkortet når man har mistet kvitteringen?), og har installert Win98 på nytt etter alle datasammenbrudds mor. Før kræsjet virket alt helt fint. Men nå vil ikke OpenGL-spill eller skjermsparere kjøre lenger (Spill: vil ikke starte, f.eks. Q3A, som sier "Could not initialize OpenGL engine" eller lignende. Skjermsparerne software-emulerer bildet, som om jeg ikke hadde kortet inne). Er det noe jeg kan hente ned for å installere OpenGL? Kan jeg aktivere det på andre måter, f.eks. i registeret? Lenke til kommentar
Charwp Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har sloss med det selv. Ny driver fikset problemet - etter et par dagers slit. Velg riktig. Siste driver er ikke alltid den beste. Her er en OpenGL-side til hjelp dersom atte viss om atte... http://www.opengl.org/discussion_boards/cg...topics&number=1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: Zitoz skrev (2002-03-08 16:00):næ..... så synd da. Skjerp deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: Zitoz skrev (2002-03-08 16:00):næ..... så synd da. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå