Gå til innhold

Ny mobil

Anbefalte innlegg

Jeg har vært avholdsmann inntil nå, men nå må jeg bøye av for presset :)

Jeg har et svært stramt budsjett, og telefonen bør helst være et godt stykke under 2000,-.

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg blir å bruke den, men jeg vet at jeg har liten interesse for spill o.l. Kamera er ikke et must. Til opplysning er jeg 15 år (men ikke fjortis, for å si det sånn).

Det er vel kontantkort som blir aktuelt for meg...

Noen som har forslag (Nokia er nærmest uaktuelt)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vært avholdsmann inntil nå, men nå må jeg bøye av for presset :)

Jeg har et svært stramt budsjett, og telefonen bør helst være et godt stykke under 2000,-.

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg blir å bruke den, men jeg vet at jeg har liten interesse for spill o.l. Kamera er ikke et must. Til opplysning er jeg 15 år (men ikke fjortis, for å si det sånn).

Det er vel kontantkort som blir aktuelt for meg...

Noen som har forslag (Nokia er nærmest uaktuelt)?

Vel, ta deg litt tid og se om du får tak i en Sony Ericsson T68i...Kanskje du får den ned i den prisen? Og det er en helt ok telefon med de fleste funksjonen. Vil du gå litt opp i pris så anbefaler jeg T610 av hele mitt hjerte :o)

Lenke til kommentar

Ta en titt på amobil.no.. Der har de det meste om mobiler..

jendor Skrevet 09/01/2004 : 14:47

C60 er en helt grei telefon med MMS, Java, GPRS osv.

Og så er den billig, 698,- på Shell med kontantkort. 

Ikke dum den.. Har det meste du trenger :yes:

Lenke til kommentar

Siden nokia er uaktuellt forslår jeg Mc60 hvsi du vil ha kamera men den har ikke (på langt nær) like bra skjerm som 3100 eller C62 tror jeg.. Kjøp heller C62 enn C60, 62 er mye penere, den er ikke designet av siemens faktisk. Er ikke sikker men jeg tipper den er fra e samme som designet ST55...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...