zZzZz Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har vært avholdsmann inntil nå, men nå må jeg bøye av for presset Jeg har et svært stramt budsjett, og telefonen bør helst være et godt stykke under 2000,-. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg blir å bruke den, men jeg vet at jeg har liten interesse for spill o.l. Kamera er ikke et must. Til opplysning er jeg 15 år (men ikke fjortis, for å si det sånn). Det er vel kontantkort som blir aktuelt for meg... Noen som har forslag (Nokia er nærmest uaktuelt)? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har vært avholdsmann inntil nå, men nå må jeg bøye av for presset Jeg har et svært stramt budsjett, og telefonen bør helst være et godt stykke under 2000,-. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg blir å bruke den, men jeg vet at jeg har liten interesse for spill o.l. Kamera er ikke et must. Til opplysning er jeg 15 år (men ikke fjortis, for å si det sånn). Det er vel kontantkort som blir aktuelt for meg... Noen som har forslag (Nokia er nærmest uaktuelt)? Vel, ta deg litt tid og se om du får tak i en Sony Ericsson T68i...Kanskje du får den ned i den prisen? Og det er en helt ok telefon med de fleste funksjonen. Vil du gå litt opp i pris så anbefaler jeg T610 av hele mitt hjerte :o) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 C60 er en helt grei telefon med MMS, Java, GPRS osv. Og så er den billig, 698,- på Shell med kontantkort. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 C60 er en helt grei telefon med MMS, Java, GPRS osv.Og så er den billig, 698,- på Shell med kontantkort. Er det ikke den de har på rimi også? De hadde i alle fall en siemens tlf med kontantkort... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jo, det er det... der koster den 690,- da. Tenkte bare jeg kunne anbefale en rimelig telefon som tross alt har en del funksjoner i forhold til prisen. Og så er det jo inkludert ringetid. Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ta en titt på amobil.no.. Der har de det meste om mobiler.. jendor Skrevet 09/01/2004 : 14:47 C60 er en helt grei telefon med MMS, Java, GPRS osv. Og så er den billig, 698,- på Shell med kontantkort. Ikke dum den.. Har det meste du trenger Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tar jeg ikke feil så får man nokia 3100 på elkjøp for 800 med net com young talk.. Og det er jo bedre enn kontant kort syntes jeg da.. Men det spørs jo om du har råd til det hver måned.. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kjøp en N3100, den beste i sin prisklasse. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 enig med de andre. en nokia 3100 hadde vært topp. eller kansje siemens c62 siden du ikke vil ha nokia Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Siden nokia er uaktuellt forslår jeg Mc60 hvsi du vil ha kamera men den har ikke (på langt nær) like bra skjerm som 3100 eller C62 tror jeg.. Kjøp heller C62 enn C60, 62 er mye penere, den er ikke designet av siemens faktisk. Er ikke sikker men jeg tipper den er fra e samme som designet ST55... Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, C62 er lagd i Taiwan (slik som ST55, CL50 og de fleste SonyE-mobilene). Jeg ville valgt C62 fremfor C60 med mindre du må ha java. C62 mangler desverre det. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bare lurer. hvorfor er det uaktuelt med Nokia telefon? Eller, hvorfor vil du helst ikke ha en slik? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kjøp en N3100, den beste i sin prisklasse. Er jeg helt enig i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå