Gjest 913d6...7ce Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 jeg og mi nektefelle skal skilles. Hen har flyttet fra eiendommen etter eget ønske og krever nå leie. har hen krav på dette? det er to separate boliger på eiendommen og jeg har foreslått at jeg kan bo på den ene (som er i dårligst stand) mens hen bor i den andre. hen har ikke blitt kastet ut av meg på noen måte, faktisk har jeg bedt hen om å bli boende der, noe hen ikke ønsker. hen har altså flyttet fra eiendommen av egen vilje, ønsker ikke at vi skal bo i hver vår bolig på eiendommen og krever meg nå for leie. Anonymous poster hash: 913d6...7ce Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Eier dere boligen sammen eller er det kun en av dere som er eier? Lenke til kommentar
Gjest 913d6...7ce Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Llandari skrev (1 time siden): Eier dere boligen sammen eller er det kun en av dere som er eier? vi eier begge eiendommen. jeg hadde flerehundre tusen mer i egenkapital enn hen da vi kjøpte. Anonymous poster hash: 913d6...7ce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå