MaxCPU Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hva følger egentlig med i pakken når man kjøper P900? På P800 fulgte det jo med både docking og stereohandsfree så gjør vel det denne gangen også? Lenke til kommentar
T J Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg fikk min i går. Har klippet dette fra ei webside og kontrollert. Detstemmer! P900: 1 P900 1 Battery 1 32mb Memory Stick Duo 1 Memory Stick Duo to Memory Stick adapter 1 Flip keypad 1 Flip replacement piece 1 SyncStation 1 Stereo headphones with microphone (stereo handsfree) 1 Leather belt case 1 Handstrap 1 Polishing cloth 1 Travel charger 2 Pens 1 Installation CD 1 Extra software CD 1 Manual 1 Guide for attaching/detaching the flip 2 Spare screws 1 Screwdriver For the phone Handy Day (Trial) Handy Base (Trial) Handy Expense (Trial) Handy Safe (Trial) Opera 6.0 browser Datemate 1.0 gate5 Mobile Guide (city info and maps) MobiPocket Reader Photo Editor WorldMate Professional For the PC: SE Image Editor PC Video Player Remore Control (Control/use your P900 from your computer using your mouse and keyboard) Adobe Photoshop Album Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Takk! Gleder meg til å få telefonen... Lenke til kommentar
T J Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Eneste kommentar til tilleggs utstyret må være stereo hodesettet. Det burde vært en bøyle til disse. De er altfor store til a putte i ørene. Ser for øvrig at det er lagt et slags spor til bøyle, men denne følger altså ikke med. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen som har link til bilde av tlf + alt som følger med? Lenke til kommentar
T J Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) ClubEricsson har en meget god side om p900. Siden er for tiden nede men tar linken med likevel. My-Symbrian har også en god side med bilde nederst på siden. Denne tar meget lang tid å nedlaste med et vanlig modem. Endret 11. januar 2004 av Vision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå