Gjest eef4d...835 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg synes stemmen til mannen har mye å si. Kan sitte å se på en kjekk mann på byen og så miste interessen raskt hvis det viser seg at han har en pipete lys stemme. Vil tro det samme i mer eller mindre grad gjelder dere menn også. Hva legger dere i en pen kvinnestemme? Synes alle menn at Linni Meister har en useriøs og barnslig røst? Men det er vel heller ikke bra hvis stemmen er for mørk, eller en stemme som skjærer? Selv synes jeg mange damer høres veldig sutrete ut når de snakker. Prinsesse Diana sin stemme blir ofte trukket fram som veldig behagelig å høre 90. At hun snakker rolig men fattet, og med omsorg i hvert eneste ord. Hva liker dere? Anonymous poster hash: eef4d...835 Lenke til kommentar
Baron12 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Linni Meister er så liten og nett, at hun ikke passer en dypere røst. Jeg mener at kvinner ikke bør ha alt for dype røster, da får stemmen fort for mye maskulin preg. Lenke til kommentar
Nokia1803 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Stemmen har litt og si. Man må like det en hører og. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Liker en behagelig varm stemme, noen damer har veldig pipete stemme som kan være vond å høre på i lengre tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Leonard Cohen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå