Spillredaksjonen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Kojima Productions starter film- og TV-studio Death Stranding-skaperen vil utforske andre former for underholdning. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Jugendsjefen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Får vente i spenning. Setter alltid pris på et godt skrekkspill som ikke er resident evil Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Skritt 1. La Kojima lage film. Skritt 2. Ansatt en mirakelmann som kan redigere det fra 12 timer til 2 timer. Dette er det beste som kunne skjedd for Kojima og jeg gleder meg til å se resultatet. Alltid vært stor fan av spillene hans. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 (endret) Dette kan bli rare og sære greier... Endret 23. november 2021 av Ghost pirate LeChuck 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Kojima var bedre da Konami holdt han i ørene. 1 Lenke til kommentar
alike Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Spillet var fantastisk, så jeg håper filmen tar litt samme retning. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Ghost pirate LeChuck skrev: Dette kan bli rare og sære greier... MTP på sykt bra Death Stranding er så kommer jeg lett til å holde øye på dette. Men håper de har full fokus på det nye spillet selv om de skal spre seg litt rundt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå