AMD-King Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har en harddisk som ikke vil vise innholdet fra Min Datamaskin. Det kommer fram et standard fil-ikon når jeg ser alle harddiskene i Min Datamaskin. De andre harddiskene har det vanlige ikonet, nemling en grå disk. Når jeg prøver å dobbelklikke på harddisken kommer følgende melding fram: ---------- Finner ikke autorun.exe. Du må ha dette programmet for å åpne Fil-filer. Angi hvilken kjørbar fil som skal brukes: c:\ ---------- Autorun brukes jo som oftes med CD-ROM plater, så jeg er litt forundret. Å komme inn på disken på en annen måte er mulig. Jeg går rett og slett inn på kjør menyen og skriver stasjonsbokstaven til gjeldene harddisk, og den vil vise alt som er på den. Selv har jeg en tung løsning, flytte bort alle data og slette partisjonen også opprette den på ny og flytte data tilbake. Men det er snakk om ganske nøyaktig 148 GB så jeg har dette som en siste utvei. Har noen en løsning på problemet? OS: Windows XP Pro Filsystem: NTFS Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mitt tips funker for Flash lagringsmedier, vet ikke om det funker for tradisjonelle harddisker, men i alle fall: Har du bilder, video eller musikk (enkeltfiler) liggende på toppen av harddisken det er snakk om? Flytt dette i så fall ned i en mappe slik at det kun ligger mapper på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå