Spillredaksjonen Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Anmeldelse: Arcane - Sesong 1 League of Legends-serien er et visuelt mesterverk som for det meste også er veldig godt skrevet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Bra lakt animasjonsserie. Men har da sett mange netflix serier som er mye bedre Lenke til kommentar
Blablablablabla Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Litt usikker på om jeg skal se den. Har absolutt ingen forhold til lol. Tenker da at sjarmen av serien er ikke der for meg. Lenke til kommentar
Benjudas Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Barne TV. Lurer på hvor gammel anmelder er 1 Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Blablablablabla skrev: Litt usikker på om jeg skal se den. Har absolutt ingen forhold til lol. Tenker da at sjarmen av serien er ikke der for meg. Jeg har heller ingen forhold til LoL, men dette er et mesterverk. For meg er det trolig det beste jeg noen sinne har sett. Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Benjudas skrev: Barne TV. Lurer på hvor gammel anmelder er Jeg er 37. Så den sammen ved venner i samme alder og vi elsket den. Serien er fantastisk og har ingen øvrig aldersgrense. Skal dog sies at jeg føler meg som et barn etter å ha sett den, men om det ikke er en fantastisk følelse, så vet ikke jeg. 4 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 21 minutes ago, Benjudas said: Barne TV. Lurer på hvor gammel anmelder er Hvorfor er det barnetv? 1 Lenke til kommentar
essofaces Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Helt fantastisk bra serie, og har aldrig spillt noe LoL (litt TFT). Lenke til kommentar
starkr Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Blablablablabla skrev: Litt usikker på om jeg skal se den. Har absolutt ingen forhold til lol. Tenker da at sjarmen av serien er ikke der for meg. Kan skrive under på at man trenger overhodet ingen forhold til spillet for å nyte dette mesterverket. Lenke til kommentar
Blablablablabla Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Zappy1 skrev: Blablablablabla skrev: Litt usikker på om jeg skal se den. Har absolutt ingen forhold til lol. Tenker da at sjarmen av serien er ikke der for meg. Jeg har heller ingen forhold til LoL, men dette er et mesterverk. For meg er det trolig det beste jeg noen sinne har sett. Da må jeg også gi den en sjanse, etter en så sterk anbefaling. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Anmelder er nok biased på sett og vis. Den er bra og sånt. Var ganske oppslukt mens jeg så den, men ikke 9/10 bra. 7,5 kanskje 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Blablablablabla skrev (På 23.11.2021 den 7.54): Litt usikker på om jeg skal se den. Har absolutt ingen forhold til lol. Tenker da at sjarmen av serien er ikke der for meg. Jeg har heller ikke noe forhold til lol, men likte serien. Animasjonene er banebrytende og åpner opp for at flere serier kan animeres. Jeg er veldig imponert. Historien og konseptet også veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå